Nerokkaimmat, suuruudenhulluimmat ja näyttävimmät mekaaniset konstruktiot elokuvissa

Yotsuya 21.2.2007 15:37

Transformers the Movieta saa omasta puolestani kehua ihan missä tahansa mun aloittamassani ketjussa.

Goldberg 21.2.2007 15:49

Tulipa mieleen oitis ainakin scifiköntsän Cuben huoneet.

Spaddu 21.2.2007 19:04

The Holy Mountainissa on outo mekaaninen kapistus, jolle annetaan orkku tunkemalla keppiä tms. sen jonnekin rakoon. Härveli avautuu yhä enemmän mitä kiihottuneemmaksi se tulee. En nyt muista tarkemmin, kun Arkiston näytöksestä on jo vuosi.

Zodiac 21.2.2007 20:05

Jossain vanhassa Speden leffassa (olisiko ollut Pähkähullu Suomi) metsässä asuvalla veijarilla oli puukepeistä, naruista jne rakennettu laite joka muistaakseni valmisti automaattisesti kalasopan, aina kalojen pyytämisestä alkaen.

Artisan 21.2.2007 22:22

Ai jaa. Eli kun te olette leikkineet pienenä joillakin typerillä leluilla ja niistä tehdään elokuva niin heti se on automaattisesti loistava. Voi vitun vittu.

psilocybianth 21.2.2007 22:34
Artisan ( 21.2.2007 22:23)
Ai jaa. Eli kun te olette leikkineet pienenä joillakin typerillä leluilla ja niistä tehdään elokuva niin heti se on automaattisesti loistava. Voi vitun vittu.




Älä sure, ehkä sun my little ponyista ja barbeista tehdään vielä joskus päräyttävä elokuva.
KCrimso 21.2.2007 22:42

Silloin kun Artisan oli lapsi leikittiin vielä käpylehmillä.

Artisan 22.2.2007 10:00

Hehe. Baari-illan jälkeisiä syvällisyyksiä taas.





Mutta vakavasti ottaen, ei leluista saisi tehdä elokuvia ollenkaan, kuten ei sarjakuvistakaan. Elokuvahistorian tyhmin idea.
KCrimso 22.2.2007 10:36
Artisan ( 22.2.2007 10:01)
Hehe. Baari-illan jälkeisiä syvällisyyksiä taas.



Mutta vakavasti ottaen, ei leluista saisi tehdä elokuvia ollenkaan, kuten ei sarjakuvistakaan. Elokuvahistorian tyhmin idea.




Saako kirjoista?
Goldberg 22.2.2007 12:46
KCrimso ( 22.2.2007 10:37)
Artisan ( 22.2.2007 10:01)
Hehe. Baari-illan jälkeisiä syvällisyyksiä taas.



Mutta vakavasti ottaen, ei leluista saisi tehdä elokuvia ollenkaan, kuten ei sarjakuvistakaan. Elokuvahistorian tyhmin idea.




Saako kirjoista?




Niin. Katsoin mieluummin Taru Sormusten Herrasta rainat kuin luin sen ylipitkän ja tylsän pökäleen.



Masters of the Universe on ainoa toinen leluista tehty elokuva minkä muistan. Transformersin ohella toivoisin elokuvaa Battle Beasteista eli alkuperäisesti Beastformerseista. Myös Mask voisi olla toimiva.
Artisan 22.2.2007 13:57
KCrimso ( 22.2.2007 10:37)
Saako kirjoista?




Mistä hyvänsä älyllisestä lähteestä saa.
JariM 22.2.2007 14:12
Masters of the Universe on ainoa toinen leluista tehty elokuva minkä muistan. Transformersin ohella toivoisin elokuvaa Battle Beasteista eli alkuperäisesti Beastformerseista. Myös Mask voisi olla toimiva.




Offtopic:

G.I.JOE voisi olla aika hyvä. Siinä olisi kaikkea: Tähtilippu, kunnon pahikset, ninjoja, siistejä aseita jne.

Bay ohjaamaan.
KCrimso 22.2.2007 14:17
Artisan ( 22.2.2007 13:58)
KCrimso ( 22.2.2007 10:37)
Saako kirjoista?




Mistä hyvänsä älyllisestä lähteestä saa.




Höh, tarkoittaako tämä että odotettua filmatisointia nimimerkki Artisanin foorumi-kirjoituksista ei sitten nähdäkään?



Joo, mutta vakavasti ottaen sanoisin kyllä että vaikkapa monet Alan Mooren sarjakuvista on huomattavasti älyllisempää materiaalia kuin keskimääräinen menestys-romaani.
Humphrey Bogart 22.2.2007 15:23
Goose ( 20.2.2007 19:37)
Sonnenfeldin Wild Wild West pitää kai sisällään useita härveleitä tähän kategoriaan, ainakin joskus näkemäni trailerin ja Will Smithin musavideon perusteella. Pitäisi joskus katsoa elokuva.




Ei kannata, huonoimpia elokuvia mitä vastaan on tullut.
Disco Studd 25.2.2007 18:25
KCrimso ( 22.2.2007 16:18)
Joo, mutta vakavasti ottaen sanoisin kyllä että vaikkapa monet Alan Mooren sarjakuvista on huomattavasti älyllisempää materiaalia kuin keskimääräinen menestys-romaani.


Ja kaikki Mooren sarjiksiin perustuvat elokuvaversiot ovat surkeita.