Transformers the Movieta saa omasta puolestani kehua ihan missä tahansa mun aloittamassani ketjussa.
Nerokkaimmat, suuruudenhulluimmat ja näyttävimmät mekaaniset konstruktiot elokuvissa
Tulipa mieleen oitis ainakin scifiköntsän Cuben huoneet.
The Holy Mountainissa on outo mekaaninen kapistus, jolle annetaan orkku tunkemalla keppiä tms. sen jonnekin rakoon. Härveli avautuu yhä enemmän mitä kiihottuneemmaksi se tulee. En nyt muista tarkemmin, kun Arkiston näytöksestä on jo vuosi.
Jossain vanhassa Speden leffassa (olisiko ollut Pähkähullu Suomi) metsässä asuvalla veijarilla oli puukepeistä, naruista jne rakennettu laite joka muistaakseni valmisti automaattisesti kalasopan, aina kalojen pyytämisestä alkaen.
Ai jaa. Eli kun te olette leikkineet pienenä joillakin typerillä leluilla ja niistä tehdään elokuva niin heti se on automaattisesti loistava. Voi vitun vittu.
Silloin kun Artisan oli lapsi leikittiin vielä käpylehmillä.
Hehe. Baari-illan jälkeisiä syvällisyyksiä taas.
Mutta vakavasti ottaen, ei leluista saisi tehdä elokuvia ollenkaan, kuten ei sarjakuvistakaan. Elokuvahistorian tyhmin idea.
Niin. Katsoin mieluummin Taru Sormusten Herrasta rainat kuin luin sen ylipitkän ja tylsän pökäleen.
Masters of the Universe on ainoa toinen leluista tehty elokuva minkä muistan. Transformersin ohella toivoisin elokuvaa Battle Beasteista eli alkuperäisesti Beastformerseista. Myös Mask voisi olla toimiva.
Masters of the Universe on ainoa toinen leluista tehty elokuva minkä muistan. Transformersin ohella toivoisin elokuvaa Battle Beasteista eli alkuperäisesti Beastformerseista. Myös Mask voisi olla toimiva.
Offtopic:
G.I.JOE voisi olla aika hyvä. Siinä olisi kaikkea: Tähtilippu, kunnon pahikset, ninjoja, siistejä aseita jne.
Bay ohjaamaan.
Höh, tarkoittaako tämä että odotettua filmatisointia nimimerkki Artisanin foorumi-kirjoituksista ei sitten nähdäkään?
Joo, mutta vakavasti ottaen sanoisin kyllä että vaikkapa monet Alan Mooren sarjakuvista on huomattavasti älyllisempää materiaalia kuin keskimääräinen menestys-romaani.