Oletteko tilanneet tuolta lähiaikoina mitään? Itse olen tilannut viimeksi noin vuosi sitten aika montakin itemiä, jolloin kauppa toimi hyvin ja luotettavasti, mutta lukaisin juuri sexgoremutantsin foorumilta aikamoisia tuoreita kauhutarinoita, jotka alkavat muistuttaa jo Sazumaa luotettavuudessa ja toimitusajoissa. Eli miten on Elitististen tilaajien kanssa, oletteko edes te saaneet tyydyttävää palvelua nyt hiljattain? Siellä on nimittäin pari nimikettä hieman edullisempaan hintaan kuin Playlla, mikä on kyllä myös todella harvinaista.
Splash DVD
Tilailin sieltä aikan paljon tavaraa kun niillä oli hyvät alennukset päällä kuukausi sitten. Tilasin muistaakseni 3 dvd-boksia ja yhden kirjan. Yksi boksi tuli ok perille, toinen oli täysin väärä, jonka palautin. Kirja tuli perille litimärkänä, joten palautin. Molemmat palautukset ovat menneet perille ja korttiani hyvitetty postikulujen verran, mutta yhä odottelen korvaavia lähetyksiä + sitä yhtä boksia, jota ei tuntunut varastoon asti tulevan millään. Hidasta ja hutiloivaa tuntuu olevan, eli punnan säästön takia ei kannata playta vaihtaa mielestäni. Aiemmin toimi hyvin kun tilailin.
Kirjoitin tästä joskus jo Hohtofoorumille, mutta kai sen voi toistaa. Kesällä yhdestä Splashista tilatusta dvd:stä ei lähes kuukauteen kuulunut mitään, joten pistin kyselyä perään. Minkäänlaista vastausta ei kuulunut ja lähetin vajaan viikon välein uutta kyselyä. Vastausta ei kuulunut, mutta lopulta muutama päivä kolmannen viestin jälkeen tuli uusi lähetysilmoitus ja lopulta levy tuli perille.
Viime kesänä tilailin ison läjän kiekkoja, jotka sitten toimitettiin ihan miten sattuu. Eivät vastanneet sähköposteihin ja eräskin levy josta veloitettiin saman tien kesti jotain 4 kuukautta saapua perille. Lisäksi yhtä tilaamaani levyä ei koskaan lähetetty (pistin asiasta mailia pariin otteeseen), mutta ei siitä mitään veloitettukaan.
Kiitos vaan. Eli en ala ottaa riskiä, itse sain kyllä mailivastaukset OK vielä vuosi sitten, mutta jotain ikävää siellä päässä on selvästi nyt tapahtunut. Lähinnä tuota Once Upon a Time in Americaa 10.99 punnan hintaan postikuluineen olisin himoinnut, Playlla siis edelleen 14.99 poundia. No odotellaan.
Mun kohdalla ongelmia on ollut lähinnä pitkien toimitusaikojen kanssa. Yksi levy hävisi joulun alla, eikä sähköpotiin vastattu. Kirjoitin uudestaan, tällä kertaa johonkin kaavakkeeseen, johon pääsi käsiksi sieltä oman tilauksen tarkastussivun kautta, jolloin sain jopa vastauksen ja aika pian korvaavan levynkin.
Hassu sattuma, juuri tänään sain postia SplashDVD:ltä, että kiekko jonka jumalauta tilasin 19.3.2003 olisi nyt lähetetty, mutta luottokorttini numero on vanhentunut. Että näinkin pikaista toimintaa.
Olen odotellut kaksi kuukautta cd-levyjä, jotka tilasin kun sillä "ILOVENEWSPLASH"-koodilla sai kivan alennuksen. Perjantaina viimein kirjoitin sinne, mutta eivät tietenkään ole vielä vastanneet. Toinen ja viimeinen kerta kun tilaan mokomasta paskasta.
Paska lafka. Lähettivät minulle sen kastuneen kirjan uudestaan. Kahta boksia yhä odotellaan, toinen lähetetty 18.12 ja toista ei palautuksen jälkeen ollenkaan. Olisi käyttämättömiä vouchereita splashille, taitaa jäädä käyttämättä.
Splashin mulkuilla on alkanut homma lipsumaan aika lailla. Olen lukenut paljon valituksia firman viimeaikaisista menettelytavoista. Sellaisiakin väitteitä on esitetty, että firma ei halua lähettää ostajalle "ILOVENEWSPLASH" tarjouksella ostettuja levyjä, vaikka niitä olisi varastossa. Myyvät ennemmin normaalihinnalla.
Itse tein sen virheen, että tilasin viime marraskuussa sieltä dvd-boksin juuri tuolla tarjouksella, vaikka oli kesällä viimeksi joutunut erittäin huonon palvelun uhriksi: tilaus vie kuukausia, eivät vastaa kyselyihin, eivätkä halua palauttaa rahoja.
No tein virheen ja tulos oli aivan sama kuin edellisellä kerralla. Kolmatta kuukautta meni, boksia ei lähetetty eivätkä vastanneet myöskään meileihin – menevät ilmeisesti suoraan ö-mappiin. Vasta erittäin härski/solvaava ‑you motherfuckin' cock suckin' homos ‑soitto sinne ja uhkailu luottokorttipetoksen ilmoituksella sai vipinää kinttuihin. Ei mennyt kuin tunti niin tuli ilmoitus rahojen refundauksesta, mutta ei minkäänlaista pahoittelua. Minulle tuota firmaa ei ole enää olemassa enkä tilaa sieltä mitään vaikka saisi Alien boksia 5 eurolla.
Joo ja myönnän, että muutama vuosi sitten firma toimi hyvin ja palvelu pelasi. Ei toimi enää.
18.12. lähetetty (tai niin ne väittää) paketti saapui eilen. Enää ei puutu kuin palauttamani dvd-boksin uudelleenlähetys ja rahojen saaminen takaisin kirjasta niin voin pyyhkiä koko mestan nimen tietoisuudestani. Vähän sama fiilis on, että kun kyse on ILOVENEWSPLASH-tilauksesta, niin Splashilla ei ole oikein intressejä tilata boksia varastoonsa, varsinkin kun ovat jo yhdet postikulut hyvittäneet, mutta muuten rahat kortiltani saaneet jo marraskuussa. Voisinpa oikeastaan jättää taas vähän palautetta, vaikka soittaa tuonne todennäköisesti joutuu.
Edit: ei oo vittu totta. jätin palautetta ja kymmenessä minuutissa tuli meiliä, että palauttavat rahat tilauksesta. Olisin kyllä mieluummin ottanut sen tilaamani Hammer-boksin, mutta parempi näin kuin ikuinen odotus tai aikoinaan lähettämänsä Dirty Harry ‑boksi.
Otin vielä kerran riskin kun Preachereita sai niin halvalla (viimeinen osa puuttuu) ja tähän asti ovat tulleet kaikki jotakuinkin ajallaan eikä ole kiire. Tuli jopa ilmoitus paketin lähettämisestä, saas nähdä koska saapuu paketti.
Viimeinen tilaus tuli viikossa, liekkö skarppausta splashilta vai vaan hyvää tuuria.
oikein