Muistutus: Lötköjen yö

willberg 19.1.2007 13:47

Tänä yönä siis Neloselta klo 00.10.

Goose 19.1.2007 19:02
Spoileri
Version for regular television has Roy Cameron walking out of house as a zombie. He collapses near a cemetery where the Creeps escape but are later captured by the alien spacecraft from the opening scene.

Spoileri
The other version of the film ends abruptly with a slug-creature jumping out of the zombie-dog's mouth as the characters watch the sorority house burn down.

Laitetaan vielä piiloon, jos joku ei ole elokuvaa nähnyt. Kumpi loppu tullaan näkemään?
willberg 19.1.2007 19:11

Eipä noita jenkkien kaapeli/tv-versioita kai kovin usein ole onneksi Suomen televisiossa näytetty (Scarface taisi tulla joskus?), vaikka toki tuo vaihtoehtoinen loppu olisi hauska nähdä. Tosta tv-versiostahan on kai tissejä ja väkivaltaa siivottu pois.

Lauri Lehtinen 19.1.2007 19:27
Goose ( 19.1.2007 21:03)
Spoileri
Version for regular television has Roy Cameron walking out of house as a zombie. He collapses near a cemetery where the Creeps escape but are later captured by the alien spacecraft from the opening scene.

Spoileri
The other version of the film ends abruptly with a slug-creature jumping out of the zombie-dog's mouth as the characters watch the sorority house burn down.

Laitetaan vielä piiloon, jos joku ei ole elokuvaa nähnyt. Kumpi loppu tullaan näkemään?

Jälkimmäinen.
willberg 20.1.2007 01:48
Goose ( 19.1.2007 19:03)
Spoileri

http://www.youtube.com/watch?v=skDhHII9Rlo
sud 20.1.2007 11:30

SF(x): ssä oli vielä yksi erilainen lopetus(komissario kävelee zombina, kaatuu ja madot syöksyvät päästä ulos), tuota eilistä en ollutkaan ennen nähnyt...

THaavisto 20.1.2007 13:29
sud ( 20.1.2007 13:31)
SF(x): ssä oli vielä yksi erilainen lopetus(komissario kävelee zombina, kaatuu ja madot syöksyvät päästä ulos), tuota eilistä en ollutkaan ennen nähnyt...

Mitä ihmettä? Itse olen joskus omistanut FI-kasetin (mitään FIxiä ei ole olemassakaan!) ja siinä oli kyllä tasan sama lopetus kuin eilisessä tv-versiossa. Tuo "synkempi" lopetus löytyy myös Kreikka-kasetista.

Tarkoitatko tuolla kuvailemallasi lopulla siis tuota willbergin linkkaamaa lopetusta vai onko siitä tehty jonkinlainen lyhennetty versio, josta on jätetty loppu pois?
willberg 20.1.2007 13:38
THaavisto ( 20.1.2007 13:30)

Mitä ihmettä? Itse olen joskus omistanut FI-kasetin (mitään FIxiä ei ole olemassakaan!) ja siinä oli kyllä tasan sama lopetus kuin eilisessä tv-versiossa.

Juurikin näin.
Humphrey Bogart 20.1.2007 16:13

Lötköt ovat edelleen hauskaa katseltavaa, Tom Atkins on tässä hyvässä vireessä. ****

Muuten tuossa oli kohtia, joita olin aikoinaan luullut Suomi-versiossa olleen leikattuna, mutta eilen näyttivät kuitenkin samalta. Esim. kun sulanut zombie ilmestyy Cynthian ikkunan alle. Olin kuvitellut, että tuossa oikein pää kunnolla hajoaa ja lötköt tippuvat nurmikolle, mutta näin ei käynytkään.
Jakel 21.1.2007 17:56
THaavisto ( 20.1.2007 13:30)

Mitä ihmettä? Itse olen joskus omistanut FI-kasetin (mitään FIxiä ei ole olemassakaan!) ja siinä oli kyllä tasan sama lopetus kuin eilisessä tv-versiossa. Tuo "synkempi" lopetus löytyy myös Kreikka-kasetista.

Tarkoitatko tuolla kuvailemallasi lopulla siis tuota willbergin linkkaamaa lopetusta vai onko siitä tehty jonkinlainen lyhennetty versio, josta on jätetty loppu pois?

90-luvun alussa Filmnetiltä tulleessa versiossa oli tuo sudin mainitsema loppu (perkele kun olen sen jonnekin kadottanut). En usko että missään suomikasetissa on samaa loppua, koska lötköistähän ei ole tuon leikkaamaton/leikattu ensisekoilun jälkeen ilmestynyt yhtään uutta julkaisua.