9.1.2004 10:33
TV1 27.1.
Tosi tarina: Liian pieni?
Dokumentti jyväskyläläisestä Sirkka Paanasesta, pituus 130 senttiä.
(Sirkan ura ei ole elokuva-alalla vaan hän on konepiirtäjä.)
TV1 27.1.
Ompa harhaanjohtava nimi dokkarilla. No foorumin kääppärifanit varmaan tykkäävät silti.
Martin (9.1.2004 09:49)Ompa harhaanjohtava nimi dokkarilla. No foorumin kääppärifanit varmaan tykkäävät silti.
Hymyssäkin oli taannoin juttu kääppäriperheestä, jolla meni hyvin. Muutenhan siellä on vain juttuja ihmisistä, joilla menee huonosti.
Kieltämättä melko provosoiva ja harhaanjohtava otsikko, koskevatkohan nämä voimakkaat assosiaatiot ainoastaan miehiä?
Mulla on ilmeisesti ihan liian vähän tekemistä töissä, mutta löysin tällaisen:
Odotan innolla "mä oon pannu tota" ‑postauksia dokumentin jälkeen.
Dotcom (9.1.2004 15:03)Odotan innolla "mä oon pannu tota" ‑postauksia dokumentin jälkeen.
Muahhahhaa...
Disco Studd (10.1.2004 15:03)Olen muuten viime aikoina keskittynyt jostain syystä isokokoisempiin naisiin (horisontaalisesti)
Disco Studd (10.1.2004 15:03)Olen muuten viime aikoina keskittynyt jostain syystä isokokoisempiin naisiin (horisontaalisesti), joten katsokaa muualle vaan.
Bad Rain (10.1.2004 18:16)Viron naisten lentopallomaajoukkueessa olisi sulle paljon potentiaalista matskua tarjolla.
nyt taisi mennä horisontaali ja vertikaali sekkaisin
Kalle Kinnunen (11.1.2004 15:29)nyt taisi mennä horisontaali ja vertikaali sekkaisin