19.12.2006 13:21
En tiennytkään että tämä Dick Randallin tuottama joulukauhuilu on suomessa julkaistu
videolla. Onko kellään havaintoja nauhasta?En tiennytkään että tämä Dick Randallin tuottama joulukauhuilu on suomessa julkaistu
videolla. Onko kellään havaintoja nauhasta?En tiennytkään että tämä Dick Randallin tuottama joulukauhuilu on suomessa julkaistu videolla. Onko kellään havaintoja nauhasta?
Tietääkseni ainakin ihan ensimmäinen Uuno Turhapuro (1973) sekä Uuno Epsanjassa (1985) olisi nimenomaan kuvattu videolle. Tuohon ihan ensimmäiseen Uunoon liittyy samalla aikanaan myös Speden kiinnostus "uutta formaattia" kohtaan – ei taaskaan ole heittää faktaa pöytään, että mistä tämänkin luin, sori.
Ihan noin palttiarallaa-pohjalta rohkenisin olettaa, että myös Kliffaa hei on kuvattu videolle, elokuvassa on myös hauska kaljuuntumista estävä pipo.
OK, ei mulla mitään oikeaa tietoa asiasta ole. Heh, on mahtanut näyttää hienolta ton ekan Uunon 35mm printit...
OK, ei mulla mitään oikeaa tietoa asiasta ole. Heh, on mahtanut näyttää hienolta ton ekan Uunon 35mm printit...
Tietääkseni ainakin ihan ensimmäinen Uuno Turhapuro (1973) sekä Uuno Epsanjassa (1985) olisi nimenomaan kuvattu videolle. Tuohon ihan ensimmäiseen Uunoon liittyy samalla aikanaan myös Speden kiinnostus "uutta formaattia" kohtaan – ei taaskaan ole heittää faktaa pöytään, että mistä tämänkin luin, sori.
..ja sitten kuvattiin videoskriinauksesta 35-milliselle.
Näin ymmärsin, ei kai – korjatkaa jos olen väärässä – 70-luvun alussa ole juuri muuta mahdollisuutta ollutkaan. Siis joltain näytöltä.