25.11.2006 09:32
Ensi viikolla olisi Orionissa tarjolla tällainen, kertokaapa onko se syytä käydä katsastamassa. Pituutta ainakin on riittävästi, katalogi lupaa tylymmänpuoleista kriminaalitouhua
Ensi viikolla olisi Orionissa tarjolla tällainen, kertokaapa onko se syytä käydä katsastamassa. Pituutta ainakin on riittävästi, katalogi lupaa tylymmänpuoleista kriminaalitouhua