1.8.2008 17:05
Onko Sharky hoitaa homman – Sharky`s Machine jokin riesa kasetti? Olen pitkään ihmetellyt miksi kasetin hinnat ovat minimaallisia eikä siitä huolimatta tahdo mennä kaupaksi. Elokuvan ollessa vieläpä a) varsin hyvä b) Reynolds c) Rachel Ward d) ei Suomi DVD:tä ja R1 väärällä kuvasuhteella.
Viimeisinä markka aikoina myin sentään 80 markalla ja nyt ostin vaivaisella 2 eurolla, josta kiitokset ja terveiset Kokkolan FIx miehelle.
Ei varmaankaan riesa kasetti. Äkkiseltään ainakaan kansikuva näytä kauheasti vastaan tulleelta. Näinä postimerkkeilyn päivinä syitä ehkä:
1)ei italo
2)ei kerätty levittäjä
3)dvd löytyy
