Kirpparien riesakasetit

Lazer 1.8.2008 17:05
Goose ( 1.8.2008 16:56)
Onko Sharky hoitaa homman – Sharky`s Machine jokin riesa kasetti? Olen pitkään ihmetellyt miksi kasetin hinnat ovat minimaallisia eikä siitä huolimatta tahdo mennä kaupaksi. Elokuvan ollessa vieläpä a) varsin hyvä b) Reynolds c) Rachel Ward d) ei Suomi DVD:tä ja R1 väärällä kuvasuhteella.

Viimeisinä markka aikoina myin sentään 80 markalla ja nyt ostin vaivaisella 2 eurolla, josta kiitokset ja terveiset Kokkolan FIx miehelle.


Ei varmaankaan riesa kasetti. Äkkiseltään ainakaan kansikuva näytä kauheasti vastaan tulleelta. Näinä postimerkkeilyn päivinä syitä ehkä:

1)ei italo

2)ei kerätty levittäjä

3)dvd löytyy
Goldberg 6.8.2008 12:03
Lazer ( 1.8.2008 17:06)
Goose ( 1.8.2008 16:56)
Onko Sharky hoitaa homman – Sharky`s Machine jokin riesa kasetti? Olen pitkään ihmetellyt miksi kasetin hinnat ovat minimaallisia eikä siitä huolimatta tahdo mennä kaupaksi. Elokuvan ollessa vieläpä a) varsin hyvä b) Reynolds c) Rachel Ward d) ei Suomi DVD:tä ja R1 väärällä kuvasuhteella.

Viimeisinä markka aikoina myin sentään 80 markalla ja nyt ostin vaivaisella 2 eurolla, josta kiitokset ja terveiset Kokkolan FIx miehelle.


Ei varmaankaan riesa kasetti. Äkkiseltään ainakaan kansikuva näytä kauheasti vastaan tulleelta. Näinä postimerkkeilyn päivinä syitä ehkä:

1)ei italo

2)ei kerätty levittäjä

3)dvd löytyy




R1 on open matte ja R4 on kropattu ainaskin DVD Comparen mukaan.
Antti Tohka 6.8.2008 15:57
Lazer ( 1.8.2008 15:06)
Goose ( 1.8.2008 16:56)
Onko Sharky hoitaa homman – Sharky`s Machine jokin riesa kasetti? Olen pitkään ihmetellyt miksi kasetin hinnat ovat minimaallisia eikä siitä huolimatta tahdo mennä kaupaksi. Elokuvan ollessa vieläpä a) varsin hyvä b) Reynolds c) Rachel Ward d) ei Suomi DVD:tä ja R1 väärällä kuvasuhteella.

Viimeisinä markka aikoina myin sentään 80 markalla ja nyt ostin vaivaisella 2 eurolla, josta kiitokset ja terveiset Kokkolan FIx miehelle.


Ei varmaankaan riesa kasetti. Äkkiseltään ainakaan kansikuva näytä kauheasti vastaan tulleelta. Näinä postimerkkeilyn päivinä syitä ehkä:

1)ei italo

2)ei kerätty levittäjä

3)dvd löytyy






2) No onhan Warner kerätty.
Lazer 6.8.2008 17:25
Antti Tohka ( 6.8.2008 15:58)
2) No onhan Warner kerätty.


Onhan Warnerilla toki monia hyvin harvinaisia ja etenkin ennen dvd:itä haluttuja nimikkeitä, kuten Manaaja tai Kalmanralli. Mut en mä nyt ole havainnut mitään hirveetä menekkiä Warnereille vain siksi että ovat Warnereita. Yks syy löytynee isojen levittäjien mittavasta kataloogista, jolloin kokoelma nopeasti kasvaa aika tilaavieväksi. Voin toki olla väärässä. Isoja rahoja taskussaan pitävät innokkaat Warner-kerääjät voivat pistää mulle privaa kokoelman täydennyksen toivossa. Jokunen nimike löytyy.
Koston käsi 14.9.2008 22:14

Vähän harmitti maksaa tästä tänään 0,20 euroa:





Lauri Lehtinen 15.9.2008 07:55

Damn, onneksi olkoon... Olen maininnut asiasta joskus ennenkin mutta tämän muutenkin "ihan kivan" julkaisun loppukevennyksenä pitäisi olla englanninkielinen nasta Lupin III: The Secret of Mamon teatteritraileri, ei ole muualla tullut vastaan.

Goose 29.10.2008 15:47
Antti Tohka ( 6.8.2008 14:58)
Lazer ( 1.8.2008 15:06)
Goose ( 1.8.2008 16:56)
Onko Sharky hoitaa homman – Sharky`s Machine jokin riesa kasetti? Olen pitkään ihmetellyt miksi kasetin hinnat ovat minimaallisia eikä siitä huolimatta tahdo mennä kaupaksi. Elokuvan ollessa vieläpä a) varsin hyvä b) Reynolds c) Rachel Ward d) ei Suomi DVD:tä ja R1 väärällä kuvasuhteella.

Viimeisinä markka aikoina myin sentään 80 markalla ja nyt ostin vaivaisella 2 eurolla, josta kiitokset ja terveiset Kokkolan FIx miehelle.


Ei varmaankaan riesa kasetti. Äkkiseltään ainakaan kansikuva näytä kauheasti vastaan tulleelta. Näinä postimerkkeilyn päivinä syitä ehkä:

1)ei italo

2)ei kerätty levittäjä

3)dvd löytyy






2) No onhan Warner kerätty.




Pitkästä aikaa tuli vähän järjesteltyä näitä kasetteja ja samalla tehtyä vähän laskutoimituksia. Warnerin isokoppaisia 151.
kautsi 29.10.2008 16:34
Goose ( 29.10.2008 15:48)
Antti Tohka ( 6.8.2008 14:58)
Lazer ( 1.8.2008 15:06)
Goose ( 1.8.2008 16:56)
Onko Sharky hoitaa homman – Sharky`s Machine jokin riesa kasetti? Olen pitkään ihmetellyt miksi kasetin hinnat ovat minimaallisia eikä siitä huolimatta tahdo mennä kaupaksi. Elokuvan ollessa vieläpä a) varsin hyvä b) Reynolds c) Rachel Ward d) ei Suomi DVD:tä ja R1 väärällä kuvasuhteella.

Viimeisinä markka aikoina myin sentään 80 markalla ja nyt ostin vaivaisella 2 eurolla, josta kiitokset ja terveiset Kokkolan FIx miehelle.


Ei varmaankaan riesa kasetti. Äkkiseltään ainakaan kansikuva näytä kauheasti vastaan tulleelta. Näinä postimerkkeilyn päivinä syitä ehkä:

1)ei italo

2)ei kerätty levittäjä

3)dvd löytyy






2) No onhan Warner kerätty.




Pitkästä aikaa tuli vähän järjesteltyä näitä kasetteja ja samalla tehtyä vähän laskutoimituksia. Warnerin isokoppaisia 151.
Räpsäytäpä niistä huvikseen komea yhteiskuva hyllyssä. thumbsup.gif
kautsi 12.2.2009 13:44
http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=98225670



Näköjään muutama FIx joukossa, esim.Autopuhaltajat ja Pelkojen linna.
giallohunter 13.2.2009 18:41

Tämä nauha on kyllä ollut vähän riesana, olen vuoden sisällä omistanut ja myynyt 6 samanlaisra:









Ja tänään taas kävin hakemassa tommonen 250 FIX vuokranauha satsin ja eiköhän taas paketissa oli mukana The Black Cobra 2 =D
kautsi 13.2.2009 20:53
Daniel Liljefors ( 13.2.2009 18:42)
Tämä nauha on kyllä ollut vähän riesana, olen vuoden sisällä omistanut ja myynyt 6 samanlaisra:



Ja tänään taas kävin hakemassa tommonen 250 FIX vuokranauha satsin ja eiköhän taas paketissa oli mukana The Black Cobra 2 =D


Löytyikös mitään mielenkiintoisia kasetteja? detective.gif
giallohunter 14.2.2009 12:09
kautsi ( 13.2.2009 20:54)
Daniel Liljefors ( 13.2.2009 18:42)
Tämä nauha on kyllä ollut vähän riesana, olen vuoden sisällä omistanut ja myynyt 6 samanlaisra:



Ja tänään taas kävin hakemassa tommonen 250 FIX vuokranauha satsin ja eiköhän taas paketissa oli mukana The Black Cobra 2 =D


Löytyikös mitään mielenkiintoisia kasetteja? detective.gif


Kyllä tossa oli ainakin mukana pari Videorama jonka pistin omaan hyllyyn, loput nauhat menevät myyntiin heti kun olen ehtinyt tarkista niiden kuntoa, aika paljon sinikantisia Juno Media nauhoja tossa oli esim: USS Cobra ja Queen of the Naked Steel yms...
Carson 8.9.2011 23:45

stitches – lääkäriopisto, elokuvasta ei pahaa sanottavaa, mutta omaxia ja box officea on vastaan pukannut ihmeen usein, box officeissa on tarkkuudeltaan erilaatuisia kansiprinttejä





topikin avaavassa sister sister leffassa on hyvä alku
Carson 8.9.2011 23:53
Xialong ( 5.7.2008 11:08)
Tuota Talk Radiota ja paria muuta Showtimen kasettia myytiin valtavat määrät ainakin aikanaan Suomalaisessa Kirjakaupassa pois noin 20 markalla kipale,






oisko tämä näitä showtimeja joissa kansi on sama kuin vuokraversioissa, mutta uupuu vuokrakasetti-teksti kyljestä ja takakannessa lukee "vain myyntiin", tuollaisia olen nähnyt ainakin Bronson-nauhoista Tuomion Enkeli, Kielletty Kohde, Väkivallan vihollinen 4 ja Salamurhaaja. Nuista neljästä on myös ne vuokrakasetti-versiot olemassa. Salamurhaajasta lisäksi on punakantinen pikku-Showtime + tuo on suomessa julkaistu kahdesti DVD:llekin MGM ja Future (hämäävästi originaalinimellä).
Xialong 9.9.2011 08:34
Carson ( 8.9.2011 23:53)
Xialong ( 5.7.2008 11:08)
Tuota Talk Radiota ja paria muuta Showtimen kasettia myytiin valtavat määrät ainakin aikanaan Suomalaisessa Kirjakaupassa pois noin 20 markalla kipale,






oisko tämä näitä showtimeja joissa kansi on sama kuin vuokraversioissa, mutta uupuu vuokrakasetti-teksti kyljestä ja takakannessa lukee "vain myyntiin", tuollaisia olen nähnyt ainakin Bronson-nauhoista Tuomion Enkeli, Kielletty Kohde, Väkivallan vihollinen 4 ja Salamurhaaja. Nuista neljästä on myös ne vuokrakasetti-versiot olemassa. Salamurhaajasta lisäksi on punakantinen pikku-Showtime + tuo on suomessa julkaistu kahdesti DVD:llekin MGM ja Future (hämäävästi originaalinimellä).




Jep, noitahan nuo taisivat olla. Meni tosiaan itseltänikin ohi, että nuo olivat myyntikasetteja, kun design oli muuten täysin identtinen vuokrakasetin kanssa.