Ääni sekä Moccamasterille (joku Anttilan perusmalli meillä on) ja vielä tuolle kuvassa olevalle alumiinisysteemille jossa on tuo viiksiäijä, just samanlainen on myös ahkerassa käytössä. Ja on halpa.
Yksi hyvä peruskikka on se ettei koskaan kaada vettä kahvinkeittimeen itse kahvipannusta, siitä tarttuu rasvaa veteen ja vaikuttaa makuun. Tai sitten tietty pesee pannun joka käytön jälkeen mutta ei kai niin kukaan oikeasti jaksa tehdä.