Tämä erittäin tärkeä aihe on nyt siirrettävä tv-foorumille, kun linkin käsittelemät dvd-systeemithän eivät enää juuri ansaitse keskustelua.

Olen nyt käynyt läpi kaikki nauhat, jotka valtuuttamani henkilö ajastamalla nauhoitti täyteen materiaalia ajalta, jolloin en ollut mtv:n ulottuvilla. Kuten tuosta vanhemmasta ketjusta selviää, huomasin itse suurenmoisen uutisen sarjan uudelleenesittämisestä kesäkuussa, jolloin siellä pyöri aivan vanhoja ja ensimmäisiä jaksoja. Nyt kolmisen kuukautta myöhemmin olen joutunut huomaamaan, että jostain käsittämättömästä syystä mtv näyttää tolkuttomasti samoja episodeja uudestaan ja uudestaan; viikkokaupalla ruudussa pyörivät samat kymmenminuuttiset, jotka on näytetty jo lukuisia kertoja viikkoa, kaksi viikkoa tai kolme viikkoa aikaisemmin. Huonoimpina viikkoina on tullut vain yksi uusi episodi kaikista niistä 8 episodista, joita nykyisin esitetään Ma-To ‑keskiöisin.

Ei tässä sinänsä ole valittamista, sillä on aivan fantastista jos sarja pyörii loppuun asti vaikka siihen menisi (tuolla kehnoimmalla esitystahdilla) noin kolme vuotta. Episodejahan on kai 199 kpl. Toisaalta juuri tämä viikko 39 on ollut "huikea", kun peräti kahtena yönä on tullut uusia jaksoja, eli enemmän kuin kahtena edellisenä viikkona yhteensä. Kun katsoo Wikipediaan laadittua listaa, voi huomata että paraikaa lähestytään season 4:sta. Näytetyt episodit eivät ole tulleet missään järjestyksessä, ja usein tekstityksetkin ovat olleet päin vittua (ruudussa väärään episodiin kuuluvat tekstitykset jne.) tai niitä ei ole ollut lainkaan. Kausien 1-3 matsku on esitetty (lähes) kokonaan, ja niitä siis putkahtelee ruutuun edelleenkin ilman sen tarkempaa logiikkaa.

Lähetin yhteensä neljä sähköpostia mtv:lle kolmeen eri osoitteeseen englanniksi ja suomeksi eikä yhteenkään vastattu millään tavalla. Esitetty kysymys oli yksinkertainen: miksi naurettavuuksiin asti uusintoja jopa peräkkäisinä iltoina?