Metallica: Some Kind of Monster

Humphrey Bogart 20.9.2006 12:12

Eli tänään Metallicaa Dokumenttiprojektissa Ylen kakkosella 22.55. Onpa jostain syystä tämäkin vielä näkemättä.

mikkoz 20.9.2006 23:58

Aika dramaattista tositeeveetä tämä.

chachi 21.9.2006 04:22

Työvuoron takia meni tällä kertaa ohi kun iskin sitten nauhoituksen tälle päivälle... No, pitää ottaa katseluun heti kuin vain mahdollista.

Lauri Lehtinen 21.9.2006 12:36

Torben Ulrichista pitäisi tehdä oma dokkari ellei ole jo. Mikä on tanskalaisten salaisuus kun vanhat tennisäijätkin ovat tuollaisia omituisen cooleja yleisneroja?

I say delete it. thumbsup.gif
Humphrey Bogart 21.9.2006 14:19
Lauri Lehtinen ( 21.9.2006 12:37)
Torben Ulrichista pitäisi tehdä oma dokkari ellei ole jo. Mikä on tanskalaisten salaisuus kun vanhat tennisäijätkin ovat tuollaisia omituisen cooleja yleisneroja?

Jep, en kyllä osannut odottaa tuollaista vanhaa hippiä, kun tiedossa oli ainoastaan että Larsin isä on entinen tenniksen pro.

Ennakkoon tiesin toki että äijät riitelee kuin pikkulapset dokkarissa, mutta silti oli hiukan hämmentävää Ulrichin ja Hetfieldin torailu. Ennen Hetfieldin katkolle menemistä tuli ensimmäisen kunnon sanasodan aikana mieleen että Hetfield saisi nyrkittää rasittavaa Larsia, mutta lopussa taas sympatiapisteet menivät enemmän rumpalille, kun Hetfield itkee sitä että Rock ja Ulrich jäävät vielä kello neljän jälkeen kuuntelemaan materiaalia. Aikataulu 12-16 on aika lyhyt kunnon työnteolle.

Se terapeutti oli kyllä aika blink.gif. Kyllähän sitä kai 40 000 dollarin kuukausipalkalla voisi jatkaa hengailua bändin kanssa loputtomiin. Yrittihän se kovasti olla ymmärtäväinen lopussa, kun Hetfield sanoi että eiköhän pari viikkoa kiertueella riitä ja that's it, vaikka hemmo itse olisi halunnut roikkua mukana paljon pidempään. Tuossa kohtaa James keräsi taas pisteet. Ilmeisestikin siitä terapiasta jotain apua sitten oli, vaikka aika ympäripyöreitä kommentteja tyyppi mielestäni päästelikin suustaan.

Hyvin toi pari tuntia kului, vaikka jossain vaiheessa pientä puutumistakin tapahtui.
Lauri Lehtinen 21.9.2006 14:48
Humphrey Bogart ( 21.9.2006 14:20)
Lauri Lehtinen ( 21.9.2006 12:37)

Jep, en kyllä osannut odottaa tuollaista vanhaa hippiä, kun tiedossa oli ainoastaan että Larsin isä on entinen tenniksen pro.

http://www.torbenulrich.com/index.htm
pallonaama 21.9.2006 21:14
Humphrey Bogart ( 21.9.2006 14:20)
Ennakkoon tiesin toki että äijät riitelee kuin pikkulapset dokkarissa, mutta silti oli hiukan hämmentävää Ulrichin ja Hetfieldin torailu. Ennen Hetfieldin katkolle menemistä tuli ensimmäisen kunnon sanasodan aikana mieleen että Hetfield saisi nyrkittää rasittavaa Larsia, mutta lopussa taas sympatiapisteet menivät enemmän rumpalille, kun Hetfield itkee sitä että Rock ja Ulrich jäävät vielä kello neljän jälkeen kuuntelemaan materiaalia.

Vähän samat fiilikset tuli. Hammetti taisi selvitä porukasta eniten kunnialla. Ennen olin pitänyt äijää aika omituisena hiipparina, mutta aika sympaattinen tyyppihän siitä paljastui. Hyviä sen kommentit egon pienentämisestä.

Mustaine on kyllä aika ämmä.
Humphrey Bogart 22.9.2006 10:04
pallonaama ( 21.9.2006 21:15)

Liikut nyt aika heikoilla jäillä.
pallonaama 22.9.2006 16:59
Humphrey Bogart ( 22.9.2006 10:05)

Liikut nyt aika heikoilla jäillä.

No voi i. "Yhyy, elämäni on pilalla, koska minut potkittiin bändistä kaksikymmentä vuotta sitten, enkä ole sen jälkeen myynyt kuin viisitoista miljoonaa levyä. Kadullakin joku vittuilee. Yhyy."
Humphrey Bogart 22.9.2006 20:20

Onhan toi nyt kovaa.

sic. 22.9.2006 22:04
Vähän samat fiilikset tuli. Hammetti taisi selvitä porukasta eniten kunnialla. Ennen olin pitänyt äijää aika omituisena hiipparina, mutta aika sympaattinen tyyppihän siitä paljastui.

Dokkarin näkemisestä jonkin verran aikaa, mutta Hammett muistaakseni kommentoi St. Angerista ainoastaan kitarasoolojen vähäisyyttä, tms.

Sitten niitä ei ole lainkaan. tongue.gif

Varsin etäinen ja vetäytyvä luonteeltaan, sanoisin.
Esa Linna 22.9.2006 22:33

Hammett oli sympaattinen, mutta ressukka. Mustaine puhuu paljon asiaa ja edelleen kova jätkä, mutta tuossa dokkarissa lähes kaikki paljastuivat jollain tavalla teini-ikään jääneiksi mattinykäsiksi. Poislukien Bob Rock. Ulrich oli myös tosiaan loppuvaiheessa yllättävänkin symppis. Kyllä tuosta hyvän parodian saisi aikaiseksi. Ja St. Anger on muuten aivan käsittämättömän paska levy.

Ilja Rautsi 24.9.2006 14:38
Esa Linna ( 22.9.2006 22:34)
Kyllä tuosta hyvän parodian saisi aikaiseksi.

Se on sitä jo. Hetfield sai repeämään toistuvasti potkuhousuissaan, eikä ketään voinut oikein muutenkaan ottaa tosissaan. Tervetuloa lastentarhaan. Sääliksi kävi uutta basistia, ensin ehtii riemuita että jee mä oon Metallicassa ja sitten istutaan jo seuraavassa terapiasessiossa. Äijän naamalta paistaa aika hyvin "mihin helvettiin tulikaan ryhdyttyä" ‑ilme.
Humphrey Bogart 24.9.2006 18:32
Ilja Rautsi ( 24.9.2006 14:39)
Sääliksi kävi uutta basistia, ensin ehtii riemuita että jee mä oon Metallicassa ja sitten istutaan jo seuraavassa terapiasessiossa. Äijän naamalta paistaa aika hyvin "mihin helvettiin tulikaan ryhdyttyä" ‑ilme.

No, kyllähän se siitä aika hyvän korvauksen saa.

Ja St. Anger on hyvä levy.
Hanzkilla 27.9.2006 15:42
Cliff Burtonin kuolemasta 20 vuotta.