Vaikuttaisi että muillakin kun mulla on tv-sarjojen boxeja niin kesken kuin muoveissa odottamassa sopivaa aikaa. Mikäs teillä on tilanne tällä hetkellä?
Itsellä kesken:
– Il était une fois... la vie / Olipa kerran elämä
Kaksi jaksoa katsomatta, paikoitellen aivan liikaa itseään toistava, samoja pätkiä käytetään suoraan useissa jaksoissa mutta viimeksi katsomani "Elämän kiertokulku" oli ehkä sarjan paras. "Uusiutuminen" ja "Elämä jatkuu" vielä jäljellä. En seurannut aikoinaan niin tarkkaan Olipa kerran ihmistä mutta aiheensa puolesta sen luulisi olevan monipuolisempi ja ‑ulotteisempi, voiko joku vahvistaa? Voisi senkin hankkia.
– Jeeves and Wooster season 1 / Kyllä Jeeves hoitaa
Olen pari kertaa nähnyt koko sarjan noin kymmenen vuoden aikana joten ehkä liian hyvin muistissa jotta toimisi parhaalla mahdollisella tavalla. Ensimmäisellä kaudella oli vain viisi jaksoa jotka on jaettu kahdelle levylle, 2/5 katsottu. Hahmojen nimet on kyllä mainioita, Barmy Fotheringay Phippsistä Gussie Fink Nottleen.
Hyllyssä avaamattomina:
– Seinfeld season 4
– Walt Disney Treasures – The Chronological Donald (1934 – 1941)
Olen pitänyt ohjenuorana että katson vain kahta eri sarjaa kerrallaan että muistaa tapahtumat eikä unohda mihin asti on päässyt ja että sarjat katsotaan järjestyksessä.
Hankintalistalla:
– Simponien kaudet 5-7(?)
– Olipa kerran ihminen(?)
– Seinfeldien kaudet vitosesta eteenpäin
– Coldfeet
+ aivan hemmetisti muita jos sattuu hyvä tarjous kohdalle