Kaikki alkoi pari kuukautta sitten kun tulin hommanneeksi (latasin verkosta, sika, ostan aidonkin yksilön, on niin vitun hyvä) All That Remainsin Fall Of Idealsin. Parissa biisissä on selkeää power metal (tai ihan mitä genreä hyvänsä nää tilulilu-korkealtajakovaa bändit onkaan) ‑henkeä paremman musiikin seassa. Sittemmin ostin jo Scar Symmetryn levyn, jossa puhdas laulu on tällaista kotipeltoa, ja hyvä levyhän tuokin on (tsekatkaa Illusionist biisi: www.scarsymmetry.com). Tilanne eteni kriittiseksi eilen kun totesin pitäväni eräästä Dragonforcen kappaleesta (Through the Fire and Flames), joka on eräällä dvd:llä. Vielä on toivoa ennen kuin päädyn ajamaan taksia Seinäjoelle, sillä muut Dragonforcen biisit, joita kotisivulta löytyy, kuulostavat just niin paskalta kuin tuollaisen musiikin kuuluukin. Mutta auttakaa nyt ja neuvokaa mitä voin tehdä ennen kuin on myöhäistä? Ja AA-henkisesti kuulisin mielelläni jos jollain muilla on vastaavia kokemuksia, esim. progeen sairastuneilta.
Musiikillinen mielisairastuminen
18.8.2006 15:10
18.8.2006 15:23
Kaikki meni hyvin, ennen kuin pääsin tuohon Dragonforce- kohtaan. Le-He-Mä Linna on tänään kaupungissa. Eli soittelen sulle illalla, liityt joukkoon ja me vedetään sua turpaan. All That Remainshan on hyvä bändi.
18.8.2006 15:48
Mulla on kaikki Dragonforcen levyt (ei alkuperäisinä, sika minäkin!) ja on sillä enemmän hyviä biisejä kuin yksi. Oon nähnyt sen keikallakin eturivistä.
Onko k-mikko tutustunut Kiukaaseen? Bändistä lukemani informaation ja joidenkin näytteidenkin perusteella voisi sopia sun mielenhäiriön jatkeeksi.
18.8.2006 15:59
Onko k-mikko tutustunut Kiukaaseen? Bändistä lukemani informaation ja joidenkin näytteidenkin perusteella voisi sopia sun mielenhäiriön jatkeeksi.
En ole kuunnellut kai enkä aio. Haluan parantua!
Siis All That Remains ja Scar Symmetry on hyviä molemmat, eivät hävetä yhtään, mutta ikävästi porttiteoria toteutui niiden kautta. Toivottavasti Dragonforce jäi vain kokeiluasteelle.
18.8.2006 16:46
Dragonforce on aivan helvetin kova. Koskahan se heittää sen lupaamansa keikan/keikat Suomessa? Toinen tutustumisen arvoinen power/thrash ‑bändi on ruotsalainen Persuader, kakkoslevy on aivan loistava.