UMF2006

Dotcom 2.8.2006 12:40

Tähän voi mehustella kaikkee UMF-juttuja ja antaa vinkkejä ohjelmistosta.

Ystäväni on uhannut voittaa pousailun MM-kisat joten jos humalainen hortoilu ja epäkorrekti käytös kiinnostaa kannattaa käydä katsastamassa.

Hki Ghetto Bass Patrol oli tosi hyvä viime vuonna. Täytyy pyrkiä tänäkin vuonna se näkemään. Autechre kiinnostaa myös. Risto on näköjään Päiväkodissa. Hyvä hyvä. Klubilla on PP:n joukkue, varmaan aika hyvä meininki. UMF-risteily kuuluu myös pakolliseen ohjelmistoon. Varmaan missaan taas puolet suunnitelmista johonkin yleiseen heilumiseen ja sitten ihan tuurilla löytyy jostain joku artisti josta ei ole ehkä koskaan kuullutkaan joka on ihan huippu.
Liisa_ 2.8.2006 18:00

Ostin tänään lipun lauantaiksi!!! Perjantaina on töissä niin paljon hommaa että en ehdi lähteä

sad.gif Mutta lauantaina ja sunnuntaina turkuillaan senkin edestä. Ketkäs muut on lähdössä?
Bitnik 3.8.2006 21:31

Itse en ikävä kyllä pääse mutta kaveri on lähdössä. Sen piti nukkua pe-la yö jonkun tutun autossa kun Turku Hostel oli täynnä mutta se tyyppi ilmeisesti teki oharit joten jos on tietoa vastaavan hintaluokan ratkaisuista niin voi kertoa. Esim. vapaa vuodepaikka Omena-huoneessa.

Dotcom 6.8.2006 19:09

Oli tosi hauskaa. Mielettömät ilmat. Autechressä sairaan kuuma, ei katsottu loppuun. Puistot toimivat aivan fantastisesti taas kerran ja festareista menikin aika suuri osa hengaillessa tuttujen kanssa. Tosi kiva, että edes kerran vuodessa about kaikki frendit, sellaisetkin joita näkee tosi harvoin vääntäytyy Umffiin. Risto oli aivan sairaan hyvä. Otin paljon valokuvia. Ens vuonna uudestaan.

JoonasS 6.8.2006 20:15

Tikitikitiktititktitttkktkttktt Autechre oli vitun loistava! Kiva nähdä omia sankareita. Harmi, että oli niin kuuma, että kaikki tuntu aika tuskaselta varsinkin paikasta toiseen vaeltaminen. Manillassa joutu jonottaa joka mestaan ja en oikein muutenkaan viihtynyt siellä.

Miksi joudun aina poliisin syyniin?
Liisa_ 6.8.2006 20:15

Oli ihan vitun hauskaa.

UMF-puutoksen lohdutukseksi tarkoitettu GYL lähti perjantaina vähän lapasesta. Tulin kotiin aamulla klo 11.

Viimeisen kahden vuorokauden aikana oon nukkunut ehkä 4 tuntia la-aamulla (josta osa puistonpenkillä) ja 3 tuntia tänään.

Parasta UMFissa:

Menomatka

Uusi ystävä

Helsinki Ghetto Base Patrol

Blanco ja GYL-dj:t

Su-aamun jatkobileiden keskeyttämisen (!) jälkeen järkätyt jokivarsijatkot

Brunssi Aulassa

Paluumatka (Käytiin ex-tempore meidän landella uimassa ja keitettiin kahvit, parasta ikinä.)
Young Hova 8.8.2006 00:46
Liisa_ ( 6.8.2006 20:16)
Blanco ja GYL-dj:t

harvoin on samaan aikaan näin kiitollinen sekä hävettävä olo – ao ravintolasta muistan vain loputtomat ilmaiset red bullit, kovan menon, sen että kiipesin pöydälle ja yhden kaverin syliin, rikoin nilkkani, ja että six foe: seasons soi n 5 kertaa. en muista yhtään itse soittamaani levyä, enkä sitä, soitinko mä six foeta vai vain kaverit.