Liskojen yö

Ilja Rautsi 1.8.2006 00:36

Eli missä elokuvissa on parhaat delirium tremensit? Karmarockrapula jatkuu toista päivää ja katsoin juuri Wilderin Lost Weekendin hiirineen ja lepakoineen. Välittömästi tulee mieleen Punainen ympyrä ja liskot ympäri kämppää sekä tietysti Trainspottingin manaajavauveli.

Henk.koht. huomautuksena etten ole itse koskaan nähnyt liskoja, mutta on ollut sellainen yö että kaksi julmetun vauhdikasta oravaa säntäilevät ympäri kehoa ja pureskelevat paikkoja.
Young Hova 1.8.2006 02:43

Menee vähän asian ohi, mutta menköön. Jos joku haluaa muuttaa liskojen yön totaaliseksi painajaiseksi, suosittelen Jam-sketsi-sarjan katsomista. Se on ihan viimeinen asia, jota kuumotuskrapulassa voi ajatellakaan katsovansa. Skarppina se taas on ihan viiden tähden neroutta.

introa

tästä yksi frendi friikkasi kerran ihan paniikkiin asti jatkoilla

lääkärillä.. it's much nicer than yours

tarantinomaista?

Harmi, etten löytänyt Jamin lisko-sketsiä tähän. Ostakaa se dvd.
tinman 2.8.2006 19:58

Lynchin Eraserhead voisi olla tähän sopiva. Itse en krapulassa sitä tosin katsonut, mutta kaitpa se kuumehorkka on liskohin rinnastettavissa. Välillä piti oikein miettiä, onko hereillä vai vaipunut hulluun houreuneen.

JaJa 2.8.2006 20:36

Leaving Las Vegas.

Ilja Rautsi 2.8.2006 20:55

Niin siis en hakenut elokuvia liskojen yöhön, vaan elokuvia jossa olotilaa kuvataan hyvin tai ainakin kiehtovasti.

Tulipa mieleen Unelmien sielunmessu ja hirviöjääkaappi.
Protagonist 2.8.2006 21:00
Ilja Rautsi ( 2.8.2006 20:56)
Niin siis en hakenut elokuvia liskojen yöhön, vaan elokuvia jossa olotilaa kuvataan hyvin tai ainakin kiehtovasti.

Tulipa mieleen Unelmien sielunmessu ja hirviöjääkaappi.

Joskus vappuna 2002 katsottiin Unelmien Sielunmessu krapulassa. Huh, huh. Alkoi nimittäin loppupuolella pureutua kalloon armottomasti kuin iskuporakone.

It's all gone Pete Tong ‑elokuvassa ainakin kuvataan huumeiden vieroitusoireita aika hauskasti jättiläismäyrän avulla (tai näin minä sen otuksen tulkitsin).
Dotcom 2.8.2006 21:02

Lizard On A Woman's Skinissahan on muutama kohtaus joka sopisi tähän keskusteluun. Mitään muuta mielenkiintoista (paitsi Morriconen ihan huippu Lucertola) siinä ei sitten kyllä olekaan.

Lazer 2.8.2006 21:07
Dotcom ( 2.8.2006 21:03)
Lizard On A Woman's Skinissahan on muutama kohtaus joka sopisi tähän keskusteluun. Mitään muuta mielenkiintoista (paitsi Morriconen ihan huippu Lucertola) siinä ei sitten kyllä olekaan.

Kaikenlaisia tännekkin kirjoittaa...
Dotcom 2.8.2006 21:36

Lizard On A Woman's Skinin "juoni" oli aivan käsittämättömän huono. Ei vain toiminut. Muutamat todella hyvät jaksot jäivät siitä muistiin ja toi Morriconen biisi, joka on varmaan yksi kaikkien aikojen parhaimmista leffabiiseistä.

Bastard 2.8.2006 21:50

Peter Lorre näkee liskoja ja käärmeitä Tales of Terrorin Black Cat osassa.

Young Hova 2.8.2006 22:44
Protagonist ( 2.8.2006 21:01)
It's all gone Pete Tong ‑elokuvassa ainakin kuvataan huumeiden vieroitusoireita aika hauskasti jättiläismäyrän avulla (tai näin minä sen otuksen tulkitsin).

Kopioitu suoraan Permanent Midnightistä, jossa liian pitkään herskaa vetänyt Alf-käsikirjoittaja Jerry Stahl (Ben Stiller) näkee vihreän Alfin vainoamassa häntä.
Humphrey Bogart 3.8.2006 15:52

The Lost Weekend.

THaavisto 3.8.2006 16:18

Jotenkin outoa, ettei kukaan ole maininnut Fear & Loathing in Las Vegasia.

Mitä houreita Sexy Beast taas sisälsi? Joku konekiväärillä aamiaispöytää tulittava nallekarhu tjs siinä oli.
Goose 4.8.2006 18:52

Raidissa Juha Mujeen Sundmanilla on kohtalaisen kovat vieroitusoireet.

Protagonist 4.8.2006 22:58
Young Hova ( 2.8.2006 22:45)
Protagonist ( 2.8.2006 21:01)

Kopioitu suoraan Permanent Midnightistä, jossa liian pitkään herskaa vetänyt Alf-käsikirjoittaja Jerry Stahl (Ben Stiller) näkee vihreän Alfin vainoamassa häntä.

Ai? En ole sitä nähnyt. Musta se mäyrä oli vähän pelottava.

Unelmien Sielunmessusta vielä sen verran, et mun mielestä laihdutuspillerinaikkosen hallusinaatiot oli pelottavimmillaan sillon, kun se oli keskellä sitä visailuohjelmaa ja kaikki vaan pyöri kaoottisesti ympärillä ja sille naiselle tuli koko ajan vaan enemmän ja enemmän meikkiä. Lopulta se oli tosi pelottavaa.