Mistä löytyy parhaiten kasetit?

drake2j 20.7.2006 20:32
Humphrey Bogart ( 20.7.2006 19:47)
Jakel ( 20.7.2006 19:05)
Itse olen vieläkin hurmiossa, kun pääsin pari päivää sitten tonkimaan tuollaista varastoa.

No, mitä sieltä löytyi?

Ainakin pari kappaletta Kersantti W – nykyajan Mad Maxeja, joista toisen Jarkko ystävällisesti diilasi minulle.
Jakel 20.7.2006 21:08

Ei kai mitään hirveän harvinaista, joskin noista kahdesta Sergio Martinon elokuvasta olen aidosti onnellinen. Enemmän tuollaista väkivaltakuonaa, osasta nyt on kyllä dvd-versiokin, mutta onhan näissä kaseteissa aina oma viehätyksensä.

Gambling City (Sergio Martino)

Mannaja (Sergio Martino)

Verta Asfaltilla (Duccio Tessari)

Gone in 60 Seconds (1974)

Exterminators of the Year 3000

Thunder III

Tornado

Deathstalker

Conquest (Lucio Fulci) Vaikka nyt onkin pirusti leikattu.

Atlantis Interceptors

Kirstullinen Dollareita

Bronx Warriors

+ Kymmeniä pätkiä 80-luvun puolestavälistä. Löytyipä myös Ben Kamraksen : Tina 'hän ei pelkää, hän tappaa vain kostaakseen'.
Goose 21.7.2006 00:20
Lazer ( 20.7.2006 19:58)
Goose ( 20.7.2006 13:13)
Hyvin monesti vielä alanharrastat eivät luovu rahasta vaan sinun on tarjottava vastaavanlaisia kasetteja vaihdossa mikä ainakin minunlaiselleni pölysormelle tuottaa monesti hankaluuksia, kun mistään ei raaskisi luopua.

No täshän on käänteisesti se juttu, että kunnon staffia löytyy parhaiten toisilta harrastajilta ja sikshän toisten nimikkeiden tilalle yrittää saada vaihdossa jotain. Jos saa toiselta rahaa, niin voi kestää vaikka kuinka kauan, että löytää sitten jotain järkevää nauhaa. Luopuminen on kahden kauppaa.

Näinhän se on. Ajoin lähinnä takaa sitä, että tuoreen FIx-keräilijän kassassa ei välttämättä ole mitään vaihtaria tarjota jo kokeneemmalle kehäraakille.
kongon oskari 21.7.2006 09:49
Goose ( 20.7.2006 13:13)
Hyvin monesti vielä alanharrastat eivät luovu rahasta vaan sinun on tarjottava vastaavanlaisia kasetteja vaihdossa mikä ainakin minunlaiselleni pölysormelle tuottaa monesti hankaluuksia, kun mistään ei raaskisi luopua.

”Jos haluu saada, on pakko antaa” , sanos MC Nikke T. tähänkin asiaan.
skull 21.7.2006 11:25

Täällä Lahdessa on pari kirppistä joista löytyy kyllä muhkeat läjät kasetteja. Sääli kun ovat suurimmaksi osaksi ydinjätettä. Pitäisi varmaan kierrellä hieman useammin noita kirppareita niin joskus sattus vaikka löytymään jotakin.