Luulenpa, että pahimmat päällenauhoitukset olen itse suorittanut. Kun on äkkiä jostain pakko saada nauhatilaa, olen ottanut jonkun "tätä nyt en ainakaan enää koskaan viitsi katsoa, aivan passé"-nauhan. Kummasti sitä sitten tulee kaivattua viimeistään pari kuukautta myöhemmin. Nauhoittelin joskus 90-luvulla paljonkin musiikkivideoita MTV:ltä. Suurimman osan päälle olen myöhemmin jyrännyt. Voi sitä onnea, kun jokin aika sitten löysin eräältä vhs:ltä pitkän pätkän Alternative Nation ‑ohjelmaa vuodelta ‑96 tai jotain. Oi niitä aikoja!
Kusipäisimmät päällenauhoitukset
7.7.2006 12:01
7.7.2006 12:20
Voi sitä onnea, kun jokin aika sitten löysin eräältä vhs:ltä pitkän pätkän Alternative Nation ‑ohjelmaa vuodelta ‑96 tai jotain. Oi niitä aikoja!
Vielä kovempi juttu olis löytää vanhoja 120 minutes nauhoituksia. Muistaakseni se oli vielä reippaasti undergroundimpi kuin myöhäisempi AN.
7.7.2006 14:28
Vielä kovempi juttu olis löytää vanhoja 120 minutes nauhoituksia. Muistaakseni se oli vielä reippaasti undergroundimpi kuin myöhäisempi AN.Voi sitä onnea, kun jokin aika sitten löysin eräältä vhs:ltä pitkän pätkän Alternative Nation ‑ohjelmaa vuodelta ‑96 tai jotain. Oi niitä aikoja!
120 minutes pyörii täällä MTV2:lla. Välillä tulee aika hyvää kamaa. Suht tuntemattomia bändejä, mutta välillä tulee ihan paskaakin.
7.7.2006 14:34
Mä oon joskus nuoruudessani sekaantunut onnettomuuten, jossa nauhotin kaverin Evil Dead 1:n ja Kakkosen päälle "jotain"
7.7.2006 14:46
Nauhoitin aikoinani Dallasin jakson Kummisetä 2:n päälle. Ei se mua haitannut, mutta kaveri olisi halunnut Kummisedän katsoa. Elokuvan ei ollut tarkoituskaan jäädä nauhalle ja kyllä J.R. nyt jonkun leffan päihittää.
7.7.2006 17:23
Luulenpa, että pahimmat päällenauhoitukset olen itse suorittanut.
No näitä kyllä löytyy, eniten ottaa päähän että nauhoitin Pasolinin Matteuksen evankeliumin (TV1 2001 pääsiäinen?) päälle jotain tai sitten olen puhtaasti hukannut kasetin. Monena pääsiäisenä ja jouluna olen yrittänyt tuota katsoa mutta ei vain löydy, dvd:n en ole ainakaan vielä viitsinyt panostaa eikä siitä kai mitään tosihyvää versiota olekaan..?
7.7.2006 22:31
Aikanaan tuli nauhoitettua Lubitschin Anna Boleyn päälle jotain nuorisokotidokumenttia, vieläpä kaveria varten. Sen jälkeen en ole elokuvaan törmännytkään. Toinen kaveri puolestaan nauhoitti futiksen ‑88 EM-finaalin päälle uintia.