Ihme ettei kukaan noteerannut tätä täällä? Antonionin 70-luvun tuotantoa, Jack Nicholson myös messissä. Playsta saa euroversiota jollain 15 eurolla. Meni tilaukseen. Mukana oli vielä jotain kommenttiraitaakin.
Ammatti: Reportteri
Suomenkieliset tekstit, hienoa.
Antonionin tuotannon dvd-saatavuudessa ei enää ole paljonkaan pahoja aukkoja, ja A:R on hieno tapa aloittaa tutustuminen. Ei täydellinen, mutta ainakin mun silmissäni helpommin lähestyttävä ja kiehtovampi työ kuin mustavalkokauden klassikot. Loppunäytös on coolin ja epätunteilevan elokuvakerronnan merkkipaalu.
Onko toi Red Desert julkastu kanssa? En ole itse ainakaan huomannut ja olen luullut, että se on aika olennainen Antonioni. Muistan kun lukion filosofian opettaja hehkutti mulel tota leffaa ja olen halunnut nähdä sen siitä asti.
Aa, toi vaikuttaa ihan järkevältä syyltä miksen mä oo saanu sitä ostetuksi mistään. Jos joku haluaa luopua omastaan niin voidaan kyllä neuvotella.
Mulla oli aikoinaan videolla Punaisen erämaan 1980-luvun tv-esitys, jonka äitini työkaveri halusi ehdottomasti lainata. Kun kasetti tuli takaisin, elokuvan päälle oli ystävällisesti nauhoitettu jotain kamarimusiikkia.
Toi oli aika ilkeesti tehty. Varmaan tahallaan nauhotti.
Amazonista löytyy käytetty hintaan $19.99. Vaikuttaa tosin vähän epäilyttävältä.. Sepustusta löytyy, että ilman alkuperäistä koteloa.. mahdollisesti bootleg?
Ai jaa? Ois tietenkin voinu tukea tota Suomi-toimintaakin jos olisi vaan tiennyt asiasta. Eilen tuli postissa. Kun ois joskus vapaapäiväkin et kerkeis viel ton kattomaan...
Lopun kamera-ajo oli aivan mieletön!!!
Espanjan kuvauspaikat oli todella mielenkiintoisia, ei ehkä ihan perinteisimpiä (vaikka Gaudikin oli mukana) tyyliin Ranskassa Eiffel-torni ja Louvre.