Bio Cityn kohtalo

Young Hova 22.6.2006 06:21

Uuden Presson mukaan Bio Cityn henkilökunnalle on kerrottu, että teatteri lopetetaan jo kahden viikon sisällä.





Saattaa olla, että koko Kamras Film Group on mennyt konkkaan?
(The Lukewarm.) 22.6.2006 08:48
shock.gif sad.gif
Liisa_ 22.6.2006 09:39
Young Hova ( 22.6.2006 06:22)
Saattaa olla, että koko Kamras Film Group on mennyt konkkaan?




Kuulin vastaavaa eilen. Tarkempaa tietoa?
mordo 22.6.2006 11:53
Young Hova ( 22.6.2006 06:22)
Saattaa olla, että koko Kamras Film Group on mennyt konkkaan?


Kuulin tiistaina, että olisi mennyt konkurssiin maanantaina.
Jani Hietapakka 22.6.2006 12:06

Ytj.fi löytyi tieto että ollut 16.06 alkaen konkurssissa.

Flash 22.6.2006 18:16

Sääli, mutta ei kai kukaan täysjärkinen ryhdy Bio Cityä jatkamaan. Ehkä parempi, että konkurssi tuli nyt eikä kahden vuoden päästä, sillä Maximilla ja Bristolilla luulisi olevan tämän jälkeen paremmat selviämismahkut. Jos Maxim ja Bristol vielä lopetettaisiin, niin Hesaan jäisi normaaliohjelmistoa pyörittäviksi teattereiksi enää Tennispalatsi, Kinopalatsi ja Engel.





Rex taas pitäisi äkkiä ottaa Matila ja Röhriltä pois (sali sinänsä olisi kyllä syytä monumenttina säilyttää, vaikkei siellä kukaan halua käydäkään). Pumppaavat itselleen tukirahoja elokuvateatteritoiminnan varjolla, mutta todellisuudessa tekevät bisnestä kaiken maailman autonäyttelyillä. Elokuvanäytöksiä on hikisesti ehkä pari viikossa, jotta voivat väittää paikkaa elokuvateatteriksi, etteivät tukirahat katkeaisi. MOT tai Karpo asialle!



Kaurismäen kannattaisi avata Andorra ykkönen uudestaan. Sehän on täysin kelvollinen sali, ja nyt lähinnä tyhjänpanttina. Onkohan Presidentissä vielä 35mm-projarit? Se oli/on myös moitteeton sali.
Lazer 4.7.2006 13:40
http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Bio+C...i/1135220532165
Jakel 4.7.2006 14:02
Flash ( 22.6.2006 18:17)
Kaurismäen kannattaisi avata Andorra ykkönen uudestaan. Sehän on täysin kelvollinen sali, ja nyt lähinnä tyhjänpanttina. Onkohan Presidentissä vielä 35mm-projarit? Se oli/on myös moitteeton sali.




Onko Andorra 1 vielä toimintakunnossa? Jotenkin olen antanut itseni ymmärtää, että noita Andorran penkkirivejä myytiin pari vuotta sitten joillekin kotiteatteriharrastajille (Todennäköisesti horisen omiani)
Crni 4.7.2006 15:51
Jakel ( 4.7.2006 14:03)
Flash ( 22.6.2006 18:17)
Kaurismäen kannattaisi avata Andorra ykkönen uudestaan. Sehän on täysin kelvollinen sali, ja nyt lähinnä tyhjänpanttina. Onkohan Presidentissä vielä 35mm-projarit? Se oli/on myös moitteeton sali.




Onko Andorra 1 vielä toimintakunnossa? Jotenkin olen antanut itseni ymmärtää, että noita Andorran penkkirivejä myytiin pari vuotta sitten joillekin kotiteatteriharrastajille (Todennäköisesti horisen omiani)




Kakkossalin penkkejä myytiin. Sali on nykyään Markku Pätilän suunnittelema baari.
Korson Antti 20.7.2006 17:31

Kyllä se isompi sali on edelleen täysin toimintakondiksessa