22.6.2006 06:21
Uuden Presson mukaan Bio Cityn henkilökunnalle on kerrottu, että teatteri lopetetaan jo kahden viikon sisällä.
Saattaa olla, että koko Kamras Film Group on mennyt konkkaan?
Uuden Presson mukaan Bio Cityn henkilökunnalle on kerrottu, että teatteri lopetetaan jo kahden viikon sisällä.
Ytj.fi löytyi tieto että ollut 16.06 alkaen konkurssissa.
Sääli, mutta ei kai kukaan täysjärkinen ryhdy Bio Cityä jatkamaan. Ehkä parempi, että konkurssi tuli nyt eikä kahden vuoden päästä, sillä Maximilla ja Bristolilla luulisi olevan tämän jälkeen paremmat selviämismahkut. Jos Maxim ja Bristol vielä lopetettaisiin, niin Hesaan jäisi normaaliohjelmistoa pyörittäviksi teattereiksi enää Tennispalatsi, Kinopalatsi ja Engel.
Kaurismäen kannattaisi avata Andorra ykkönen uudestaan. Sehän on täysin kelvollinen sali, ja nyt lähinnä tyhjänpanttina. Onkohan Presidentissä vielä 35mm-projarit? Se oli/on myös moitteeton sali.
Kaurismäen kannattaisi avata Andorra ykkönen uudestaan. Sehän on täysin kelvollinen sali, ja nyt lähinnä tyhjänpanttina. Onkohan Presidentissä vielä 35mm-projarit? Se oli/on myös moitteeton sali.
Onko Andorra 1 vielä toimintakunnossa? Jotenkin olen antanut itseni ymmärtää, että noita Andorran penkkirivejä myytiin pari vuotta sitten joillekin kotiteatteriharrastajille (Todennäköisesti horisen omiani)
Kyllä se isompi sali on edelleen täysin toimintakondiksessa