YLE24 ajetaan alas

Liisa_ 6.6.2006 23:57
http://www.mtv3.fi/uutiset/mediait.shtml/a.../2006/06/450070

No jo oli aikakin. Parin viime vuoden aikana olen jonkun kansallisesti/kainsainvälisesti merkittävän uutistapahtuman aikana ränkännyt kanavia edes takaisin ja kironnut, miten "uutiskanava" YLE24:llä ei tunnu evä liikahtavan vaikka mitä kaksoistorneja kaatuis, Hussein löytyis kuopasta tai Helsinkin keskustassa tuhopoltettais iso rakennus. Kas kun ei BBC ehtinyt makasiineillekin ensin. Ja sitten vielä muka luovutaan STT:n käytöstä, vaikka oma uutistuotanto on selkeesti ihan susi. Loppuupa tämäkin pelleily. Ärrrh.
Dotcom 12.6.2006 23:58

Viikon poissa olleena näistä ulottuvuuksistasta olleena, haluaisin vain sanoa, että YLE24:n tarkoitus saattoi olla alkaa toimia "kunnolla" kun digiaikaan on siirrytty kunnolla. Olen kuitenkin siinä käsityksessä, että itse kanavaa ei poisteta, siihen tulee vain jotain muuta tilalle. En ole varma (en jaksanut lukea edes tuota linkkiä.)

Ylen resursseista vielä sen verran, että on aika hassua, jos uudelle uutiskanavalle ei ole hoidettu mitään ekstraresursseja. Aika vaikea taitaa olla lähettää ketään tekemään mitään spessijuttua makasiinien palosta jos ei ole ketä lähettää. BBC:lla on.