Mistä elokuva aiheisia foorumeita?

Pekka Koivunen 12.5.2006 11:05

Minulla on tiedossa töissä kohtuuttoman paljon luppoaikaa seuraavan parin kuukauden aikana.

Olenkin koittanut etsiä suomenkielisiä elokuva aiheisia aktiivisia foorumeita, hiukka heikoin tuloksin. Olen löytänyt vain tämän, hohdon (tai dvdhohtohan se nykyisin) ja dvdplazan.

Mitä muita on olemassa?

Mielellään myös jotain tosi tosi mainstreamiä foorumeita (vrt. pissikset keskustelevat kaikkein uusimmista huumorielokuvista jne).
Bitnik 12.5.2006 11:13

www.demi.fi

Toni Halonen 12.5.2006 11:13

Kipparin lempifoorumi eli Sandrew metronomen keskustelualue:

http://forums.foop.fi/sandrewmetronome/.
Antti Tohka 12.5.2006 12:53

myös www.palasokeri.com:ssa jauhetaan joskus jotain kiinnostavaa. Aika paskojahan noi muut foorumit ovat.

Jani Hietapakka 12.5.2006 13:01

www.itsetyydytys.org

Pekka Koivunen 12.5.2006 13:38

ihq demi!ihan en pysty eläytymään heidän tyyliinsä ja maksuunsa,mut jos joskus viel tulee heikko hetki ja haluaisin tietää mitä täst ajattelee teinityttö.niin sit meen tonne foorumille lukee noit kirjoituksia.

Mutta oikeasti, eiköhän noista (muista) jotain mielenkiintoistakin luettavaa löydy.
Antti Tohka 12.5.2006 13:43
SuperHessu ( 12.5.2006 11:39)
ihq demi!ihan en pysty eläytymään heidän tyyliinsä ja maksuunsa,mut jos joskus viel tulee heikko hetki ja haluaisin tietää mitä täst ajattelee teinityttö.niin sit meen tonne foorumille lukee noit kirjoituksia.

Mutta oikeasti, eiköhän noista (muista) jotain mielenkiintoistakin luettavaa löydy.

Sandrew Metronomen palsta on kyllä joskus todella hauska, kun Kippari oikein hermostuu.
Jackrabbit 12.5.2006 14:03

Aika harvassa "kunnolliset" foorumit tuntuu olevan. Noita teinifoorumeitahan löytyy vaikka mistä. Suomi24, City jne...

Jarno Miettinen 12.5.2006 14:08
Antti Tohka ( 12.5.2006 13:44)
SuperHessu ( 12.5.2006 11:39)

Sandrew Metronomen palsta on kyllä joskus todella hauska, kun Kippari oikein hermostuu.

Kippari ei ole tuonne viime aikoina paljon kirjoitellut, koska suuttui pedofiiliortodoksimunkki-keskustelusta. Kirjoittaa nykyään salanimellä Walton jr.
Jackrabbit 12.5.2006 14:29

imdb:n elokuvakohtaiset ketjut on lähes aina hyvää viihdettä.

Humphrey Bogart 12.5.2006 16:14

Kauhein kauhuelokuva on:

land of the dead=kuolleiden valtakunta. George a romeron ohjaama zombileffa, jossa oikeesti se veri lentää. Silti lempileffani tongue.gif Vaikka en ole sadisti wink.gif

Toi oli Demistä.

Tai:

mä en oo manaajaa kylläkään nähny mut se kuulosti tosi tylsältä, ainaki mun kavereitten mielest ja mä uskon niitä koska ne pelkää jopa ihmisjahdissa ja muissa ihan tylsissä kauhuleffoissa

Tai:

Ring 2 oli mun mielestä aika jännittävä. Se oli jotenki niin sekava, ehkä sen takii sit. tongue.gif
Raimo Miettinen 12.5.2006 18:02

Oi niitä aikoja, kun itsekin elin murrosiän kiivaimpia ja sekasortoisimpia vuosia. Omat ajatukset sekoittuivat kaverien mielipiteisiin ja jos jotain selkeää muodostuikin pään sisällä niin ulosanti muutti kaiken epäselväksi uhoksi ja vittusanojen vyöryksi. Demi rules!

Yoshua Ben Yosef 12.5.2006 21:55
Elokuvafriikkilä
Ilja Rautsi 13.5.2006 00:24
Yoshua Ben Yosef ( 12.5.2006 21:56)
Elokuvafriikkilä

"Mun tuorein pettymys on Corpse Bride. Ootin niin paljon tältä leffalta. Kun aattelee että Tim Burton ja Johnny Depp = mikä voisi mennä pieleen? En nyt tiedä oliko tämä nyt niin hirveän huono mutta petyin. Ensinnäkin, se alko hirveen nopeesti. Oon tottunut että alussa on muutama traileri (tässä yks traileri + älä-kuvaa-leffateatterissa-mainos) ja sitten karjuvatleijonatuottaja?mainokset päälle. Ei mitään. Se vaan alko. Viis minuuttia mietin että onkohan tää vielä mainos. Eli hämmennyin. Olihan se komea elokuva, mutta lopun arvas puolessa välissä. Ja se loppukin jotenkin töksähti."
djquik 13.5.2006 16:21
Täällä on myös aiheeseen liittyvää keskustelua.