Tänään Subilta klo 20. Ilmeisen laadukas elokuva, katsokaa jos vaikka Guruun tulee kuva.
Baywatch: Hawaiian Wedding
Tänään Subilta klo 20. Ilmeisen laadukas elokuva, katsokaa jos vaikka Guruun tulee kuva.
Tämä on tullut liian monta kertaa katsottua Canalilta. Lisäpointseja rakkaudentäyteisestä ja onnellisesta lopusta.
Kirjoittaisitko arvostelun? Saataisiin eloa sivustolle.
Aion katsoa. Mukana näyttää olevan Cary-Hiroyuki Tagawa, uskaltaisiko odottaa pahiksen roolissa?
Mitch kuulemma kuoli sarjan viimeisessä jaksossa.
Mitch kuulemma kuoli sarjan viimeisessä jaksossa.
Muistaakseni se oli sellainen normaali monitulkintainen sarjan lopetus jossa kuolemakin jätettiin avoimeksi. Ja jos olen oikein ymmärtänyt, niin tämä leffa on tehty sarjan päätösjakson jälkeen ja eikös vaan tuossa sitten Hasselhoffikin mukana taas keiku.
By the way: onkos Baywatch-sarjan mahdollisesta DVD-julkaisusta mitään tietoa kellään?
En ole ollenkaan yllättynyt Cryptlordin kysymyksestä.
Tätä nimenomaan olen ihmetellyt.
En ole ollenkaan yllättynyt Cryptlordin kysymyksestä.
No joo, ei sillä että nyt olisin ensimmäisten joukossa mahdollista Baywatch-sarjaboxia ostelemassa, uskoo ken tahtoo

Ei muuta kuin
votettamaan.Mä en pystynyt katsomaan 15 minuuttia enempää. Ja sentään yritin.
Tiedän että ihmiset ovat aika idootteja, mutta silti mua hämmästyttää että Baywatch oli aikanaan maailman suosituin sarja. En tosin tiedä millä mittarilla tuota suosiota on mitattu. Onko katsojia muka oikeasti ollut niin paljon vai pelkästään suosio todettu sillä että Baywatch oli ostettu useimpiin maihin.
Tiedän että ihmiset ovat aika idootteja, mutta silti mua hämmästyttää että Baywatch oli aikanaan maailman suosituin sarja. En tosin tiedä millä mittarilla tuota suosiota on mitattu. Onko katsojia muka oikeasti ollut niin paljon vai pelkästään suosio todettu sillä että Baywatch oli ostettu useimpiin maihin.
Mä epäilen että mainitsit jo molemmat tekijät: a) ihmiset ovat aika idiootteja b) tapa mitata suosio.