16.6.2006 14:58
Varmaan hyvä lähtökohta on hankkia ne suurinta arvostusta ansaitsevat albumit jotka on melkein kaikkien mielestä tosi hyviä eli Sister, Daydream Nation, Goo ja Dirty.
Varmaan hyvä lähtökohta on hankkia ne suurinta arvostusta ansaitsevat albumit jotka on melkein kaikkien mielestä tosi hyviä eli Sister, Daydream Nation, Goo ja Dirty.
DHG:ltä (Dödheimsgard) ilmeisesti uusi levy Supervillain Outcast ulos syyskuussa. Julkaisijana Moonfog records. Saa nähdä, minkälaisen levyn tällä kertaa julkaisevat.
Totta helvetissä, vaikka soittivatkin ihan rikollisen aikaisin lauantaina (klo 13.00). Oli muuten törkeän kova keikka, vaikka väkeä ei paljoa paikalle ollutkaan raahautunut.

Sonic Youthin Rather Ripped on nyt ulkona ja olen kuunnellut sinkkulohkaisu Incineratea aika paljon, todella hyvä ja tarttuva biisi mutta silti vähän epäilyttää ostaa uutta juuttia ainakaan täydellä hinnalla. Nurse oli ihan ok ja Murray Street oikeastaan hyvinkin mainio mutta mutta..
The Cyan Velvet Project: The Essence of Disposal
Kahden tiukkaakin tiukemman ep:n perusteella tältä "Suomen Theatre Of Tragedylta" voi odottaa paljon. Toivottavasti ei tarvitse pettyä sitten syksymmällä, kun tämäkin lätty julkaistaan.
The Cyan Velvet Project: The Essence of Disposal
Kahden tiukkaakin tiukemman ep:n perusteella tältä "Suomen Theatre Of Tragedylta" voi odottaa paljon. Toivottavasti ei tarvitse pettyä sitten syksymmällä, kun tämäkin lätty julkaistaan.
Näin tuon livenä joskus kolme vuotta sitten ja oli kyllä ihan vitun huono. Ilmeisesti ovat sitten kehittyneet, en mä muuten näe mitään järkeä tuolle hehkutukselle.
Onko kukaan kuullut Nelly Furtadon uutta, olen kuullut että se on aika hyvä.
• New Order (pitäisi oleman valmis, ei mitään tietoa milloin tulee)
– The Cure (vuoden vika neljännes)
Vuoden odotetuin levy eli
Blackfield II varmaan kuitenkin tulee vielä tässä syksyn aikana.