8.4.2006 22:30
Eli tähän kootaan kaikkea sleazyä ja ikävää shittiä.
Eli tähän kootaan kaikkea sleazyä ja ikävää shittiä.
Väitetään, että Harvey Keitel olisi ejakuloinut Nicole Kidmanin selkään Eyes Wide Shutin kuvauksissa ja saanut näin kenkää koko projektista. En ole oikein vielä päättänyt, pitäisikö toivoa tuon olevan totta.
Kuvasta päätellen sinula ei ole juurikaan vaihtoehtoja.
Tom Cruise ja Katie Holmes saivat tyttövauvan! ONNEA! ONNEA! Nyt mua kuitenkin kiinnostaisi tietää, että söikö Tomma sen istukan? Olis meinaan aika kova jätkä. Siinä jäisi Herzogin kengän popsimisetkin aika jälkeen...
Tom Cruise ja Katie Holmes saivat tyttövauvan! ONNEA! ONNEA! Nyt mua kuitenkin kiinnostaisi tietää, että söikö Tomma sen istukan? Olis meinaan aika kova jätkä. Siinä jäisi Herzogin kengän popsimisetkin aika jälkeen...
"Ajattelin, että sen täytyy olla hyvin terveellinen"... ei muuten mitenkään huonosti ajateltu!
Todella hämmentävää.
Lisää mielenkiintoista Cruise+synnytyksen ihme-tietoutta:
"A follower of Scientology, he also defended the religion's belief that women should give birth in silence.
''It's really about respecting the woman. It's not about her not screaming,'' [Cruise] has told GQ."
Kertoisko joku mulle, miten tää onnistuu? Ei voi tajuta.
Tuossa voisi varmaan jo sopia, että mikäli mies haluaa naisen pysyvän hiljaa, saa nainen purra kapulan sijasta äijän penistä.
"A follower of Scientology, he also defended the religion's belief that women should give birth in silence.
''It's really about respecting the woman. It's not about her not screaming,'' [Cruise] has told GQ."
Kertoisko joku mulle, miten tää onnistuu? Ei voi tajuta.
Tom Cruise Katielle: Lapsi kuuluu minulle
Omaa biologista lasta pitkään himoinnut Tom Cruise haluaa saada vastasyntyneen vauvansa huoltajuuden kokonaan itselleen. Cruisen sanotaan vaatineen morsiameltaan Katie Holmesilta juuri ennen Suri ‑tyttären syntymää lupausta siitä, että kaikki lasta koskevat lailliset oikeudet kuuluvat miehelle.
– Hän sanoi suoraan, että vauva on hänen, jos heille tulee ero, sanoi pariskunnan lähellä oleva lähde Star-lehdelle.
– Se järkytti Katieta valtavasti, koska se näyttää todistavan hänelle, että Tom ei usko heidän olevan yhdessä ikuisesti. Kiista huoltajuudesta ja siitä, kuinka se kirjataan avioehtoon voikin vaikuttaa jopa pariskunnan hääsuunnitelmiin. Asiantuntijoiden mukaan on kuitenkin todennäköistä, että mahdollisen eron ja oikeusjutun seurauksena lapsi määrättäisiin äidille, vaikka avioehdossa olisi määritelty toisin.
– Ilta-Sanomat
Tom Cruise on tuottanut iloa varmaan viimeisen vuoden ajan sekoiluillaan.