Halloween

Goose 8.4.2006 18:05

Ajattelin vihdoin päivittää elokuvan DVD ajalle. Julkaisuja elokuvasta löytyy tolkuttoman paljon joista pitäisi tehdä mieleinen valinta. Auttakaas nyt vähän omien kokemuksienne kautta eri julkaisujen hyviä ja huonoja puolia. Tarkoituksena olisi haalia se paras kokonaisuus kuvan, äänen- ja ekstrojen osalta. Minua Rewind ei juurikaan auttanut valintaa tehdessä.

Rewind
Dremez 8.4.2006 18:55

Itse omistan tuon UK-Anchor Bay 2DVD-version, jossa on myös TV-versio. (Kannessa on muuten hieno vaihtuva hologrammikuva.) Kuvanlaatu on ehkä hieman huonompi tuohon 25th Anniversary Editioniin nähden, mutta silti puhutaan mielestäni asiallisesta kuvanlaadusta.

Vertailu näiden kahden kuvanlaadusta. En tiedä edes myydäänkö tätä omistamaani aikaisempaa versiota enää missään nyt kun tuo 25th Anniversary Edition tuli "tilalle".

Kannattaa muuten tarkistaa (jos et ole jo tarkistanut) saako tuota Marketing Filmsin Perfect Collectionia enää edes mistään (kohtuulliseen hintaan) kun näyttää olevan limited edition 6000 kpl.
Goose 2.5.2006 17:55
Dremez ( 8.4.2006 18:56)
Kannattaa muuten tarkistaa (jos et ole jo tarkistanut) saako tuota Marketing Filmsin Perfect Collectionia enää edes mistään (kohtuulliseen hintaan) kun näyttää olevan limited edition 6000 kpl.

OOP oli mutta maailma on suuri paikka mutta netin avulla saa mitä haluaa.

[attachment=345:attachment]

Onhan tämä aivan törkeän hieno boksi. Raaskiiko noita kelmuja edes avata tuosta tänään saapuneesta mustanpuhuvasta boksista.

Kiits Dremez! Autoit lopulta tekemään ainoan oikean valinnan tämän suhteen.
Spaddu 10.5.2006 15:35
Itse omistan tuon UK-Anchor Bay 2DVD-version, jossa on myös TV-versio. (Kannessa on muuten hieno vaihtuva hologrammikuva.) Kuvanlaatu on ehkä hieman huonompi tuohon 25th Anniversary Editioniin nähden, mutta silti puhutaan mielestäni asiallisesta kuvanlaadusta. Vertailu näiden kahden kuvanlaadusta. En tiedä edes myydäänkö tätä omistamaani aikaisempaa versiota enää missään nyt kun tuo 25th Anniversary Edition tuli "tilalle".

Tossa 25th Anniversaryssahan on paikoin jopa parempi kuvanlaatu.
Dremez 10.5.2006 16:53
Spaddu ( 10.5.2006 15:36)
Itse omistan tuon UK-Anchor Bay 2DVD-version, jossa on myös TV-versio. (Kannessa on muuten hieno vaihtuva hologrammikuva.) Kuvanlaatu on ehkä hieman huonompi tuohon 25th Anniversary Editioniin nähden, mutta silti puhutaan mielestäni asiallisesta kuvanlaadusta. Vertailu näiden kahden kuvanlaadusta. En tiedä edes myydäänkö tätä omistamaani aikaisempaa versiota enää missään nyt kun tuo 25th Anniversary Edition tuli "tilalle".

Tossa 25th Anniversaryssahan on paikoin jopa parempi kuvanlaatu.

Niinhän minä tuossa lainauksessa jo aikanaan totesinkin, jos siis nyt puhut tuosta AB:n julkaisujen keskinäisestä kuvanlaatuvertailusta.
Spaddu 11.5.2006 14:06

öh... just niin eli ei näin