Aika tyypillistä tekstiä näin elokuvafoorumin sekakäyttäjiltä kaikenkaikkiaan
Todella monet kirjojen pohjilta tehdyt elokuvat ovat tuntuneet todella tyhjiltä. Hyvänä esimerkkinä on Guillonin Pahuus, jonka elokuvaversiossa jäi kokonaan pois kirjan loistava väkivallan psykologia.
Kirjoja lukemalla pääsee usein paljon syvemmälle kuin elokuvaa seuratessa. Mielikuvituksen voimaa ei pitämän aliarvioitaman.