Näytti tuo Takeshi Miike ottaa sen verran hyvän vastaanoton, joten uskaltaudun toistamiseen tiedustelemaan foorumin käyttäjien kokemuksista.
Eli tällä kertaa ohjaaja/käsikirjoittaja Kevin Smith olisi vuorossa..
Mitä sanottavaa on tästä kyseistä kaverista? Tähditystä leffoista ja yleistä höpinää kiitos!

Itse olen sitä mieltä että kaveri on Nero, diggaan helvetisti lähes kaikesta mihin jampalla on ollut näppinsä pelissä.. Leffat liittyvät aina jollain tapaa toisiinsa, paitsi toistaiseksi viimeisin julkaisu Jersey Girl. Letkeä meno, tajuton huumori, loistava dialogi, star wars-viittaukset, oma maailmansa..
Clerks 2 odotellessa...
Sitten omat tähditykset:
Mae Day: The Crumbling of a Documentary (1992) *½
Smithin ja tuottajakaveri Scott Mosierin opiskelutyö leffakoulusta. Dokumentti dokumentin teosta mikä meni vituralleen..aika kökkö.
Clerks (1994) *****
Napakymppi yksi parhaista debyyttileffoista kautta aikojen. Raju kuvaustyyli, mielettömän hauskat hahmot, hyvä käsis, hyvä tekemisen maku, voisin jatkaa loputtomiin..

Mallrats (1995) ***½
Smithin floppi, pidän kyllä henk.koht. kovasti, Jätetyt jampat seikkailee ostarissa ja tuttua dialogipohjaista menoa.
Chasing Amy (1997) ****½
Ensimmäisenä nähty Smith leffa, iski silloin todella kovaa, kuten tekee edelleen.. Loistavaa näyttelemistä, hyvä käsikirjoitus.
Dogma (1999) **½
Hyvä perusjuoni, paikka paikoin liian jeesustelua minulle. Kakkademoni

Jay and Silent Bob Strike Back (2001) ****
Saatinan hauska pieruhuumori leffa, mikä aukeaa parhaiten Smithin aikaisempien leffojen nähneille. BONG!
The Flying Car (2002) (TV) ***
Hauska lyhäri missä Clerks:istä tutut Dante ja Randal ovat jumissa ruuhkassa, tuttua dialogitykitystä

Jersey Girl (2004) ***½
Ensimmäinen leffa mikä ei liity aikaisempiin leffoihin millään tavalla. Liikuttava ja hauska romanttinen komedia.