17.2.2006 12:31
no olihan tuo ihan ok leffa, tosin ei ollut niin raaka kuin odotin.
no olihan tuo ihan ok leffa, tosin ei ollut niin raaka kuin odotin.
Ei siinÀ sitten mitÀÀn.
Saapahan nÀhdÀ, tuleeko se tÀnne (Tornioon) asti. Jos tulee, olen ehdottomasti paikalla. Rothin edellinen, Cabin Fever oli musta ihan piristÀvÀ ruiske kauhugenren perseeseen, joten odotan ainakin ihan suht viihdyttÀvÀÀ pakettia.
EipÀ siinÀkÀÀn sitten mitÀÀn.
hanski, nappivalinta ton avatarin kanssa
Saapahan nÀhdÀ, tuleeko se tÀnne (Tornioon) asti. Jos tulee, olen ehdottomasti paikalla. Rothin edellinen, Cabin Fever oli musta ihan piristÀvÀ ruiske kauhugenren perseeseen, joten odotan ainakin ihan suht viihdyttÀvÀÀ pakettia.
NythÀn on niin, ettÀ Torniosta kannattaa ostaa junalippu Helsinkiin, jossa on mahdollisuus pÀÀstÀ ÀllistelemÀÀn Hostelin Suomen-ensi-iltaa Night Visionsissa Kino EngelissÀ lauantaina 1.4.
Parin? TÀÀllÀhÀn on luvassa pÀrÀyttÀvin yö aikoihin!
Parin? TÀÀllÀhÀn on luvassa pÀrÀyttÀvin yö aikoihin!
KyllÀhÀn toi tarjonta on tuolla NV:ssÀ sen verran pÀrÀyttÀvÀÀ, ettÀ pakko kai se on paikalle vaivautua, mikÀli talous vain suinkin antaa periksi. NÀkee sitten sen Hostelinkin ihan ensimmÀisten joukossa.