eMusic

Bitnik 12.2.2006 10:34

eMusicista lähettelevät silloin tällöin trial-tarjousta jolla saa 50 ilmaista latausta. Into on aina lopahtanut kun rekisteröimisessä pyydetään luottokorttitietoja. Kannattaako vaivautua ja naputella luottokorttitiedot vai ohjaavatko puolipakolla trialin päätyttyä maksulliseksi käyttäjäksi?

En muista enää mutta olen tainnut tota palvelua joskus käyttääkin wacko.gif Dementia.
chachi 12.2.2006 18:04
Bitnik ( 12.2.2006 12:35)
eMusicista lähettelevät silloin tällöin trial-tarjousta jolla saa 50 ilmaista latausta. Into on aina lopahtanut kun rekisteröimisessä pyydetään luottokorttitietoja. Kannattaako vaivautua ja naputella luottokorttitiedot vai ohjaavatko puolipakolla trialin päätyttyä maksulliseksi käyttäjäksi?

En muista enää mutta olen tainnut tota palvelua joskus käyttääkin wacko.gif Dementia.

Muistaakseni hyödynnettiin minun tunnusta kun hinnalla $9,99 sai latailla järjettömät määrät saatavilla olevia levyjä/biisejä. Sittemminhän tuo sallittu ladattava määrä tipahti tuohon kpl-määrään hinnan pysyessä samana. En ole tuon jälkeen eMusicin asiakkaana ollut.
Esa Linna 12.2.2006 18:51

Kokeilin trialia ekaksi enkä ruvennut heti maksulliseksi käyttäjäksi. Parin kuukauden miettimistauon rupesin ja 40 kpl biisejä reilulla 8 eurolla kuussa on mulle käynyt oikein hyvin. En nyt enempää biisejä tarvitsekaan.

Hyvä valikoima tuolla on edelleen vaikka esmes Metal Blade taisi jostain syystä ottaa biisinsä pois. TVT:n levyjä taas tuli vasta tuonne valikoimaan.
Antti Vanhala 3.9.2007 19:15

Mikä on emusicin tilanne tätä nykyä, tuo tuli vain toisessa yhteydessä esiin ja kyllähän tuo voisi kiinnostaa mutta kun mitään ei kai pääse selaamaan ennen kuin rekisteröityy. Mitä levy-yhtiöitä mukana on ja kuinka monipuolista paikan tarjonta on vai sopiiko se lähinnä nousevien kykyjen etsimiseen? En siis oikeasti tiedä lafkasta paljoakaan joten siksi nämä kysymykset. Sen verran jo ymmärsin että musa on MP3 DRM-vapaana mikä sopisi hyvin nykysysteemiini.

Bitnik 3.9.2007 19:48

eMusic meni boikottiin sen jälkeen kun lähettivät jonkun sähköpostin jossa ollutta linkkiä klikkaamaalla tilaus aktivoitui. Yritin vain mennä lukemaan tarjouksesta lisätietoa.. Todella hämärää touhua, käytin tilauksen loppuun ja poistin itseni niiden listoilta. Teki tuskaa löytää tarpeeksi downloadattavaa, valikoimat eivät ole minusta kovinkaan hyvät.