Hiekkalaatikon tv-vinkit

Protagonist 9.6.2006 16:09
Aika huonolla tolalla ollaan jos nuo ovat "uudet" R&A elokuvat, melkein täsmälleen samat taisivat tulla viime vuonna myös...

Ai? Aika kurjaa juu, mutta kaltaiseni telkkaria seuraamaton voi ottaa silti nyt hyödyn irti. Aika outo kyllä, et ne toistaa samoja leffoja, ku R&A-leffojakin kuitenki riittäis... No, tulee halvaksi varmaan.
Jackrabbit 8.7.2006 13:22

Tänään pe mtv3 klo 23:30

Rush

Mustanpuhuva kuvaus huumeidenkäyttäjien joukkoon soluttautuvasta, päädiileriä metsästävästä poliisikaksikosta, joka vastoin ennakkosuunnitelmia rakastuu toisiinsa mutta samalla itse ajautuu pirulliseen kierteeseen. – Elokuvan musiikki on Eric Claptonin käsialaa.

Ohjaaja: Lili Fini Zanuck, USA, 1991. (115').

Pääosissa: Jason Patric, Jennifer Jason Leigh, Sam Elliott, Max Perlich, Gregg Allman, Tony Frank, William Sadler.

Muistaakseni hyvä. Tullut oikein pariin kertaan katsottua. Ei tosin vuosiin.
OttoW 11.7.2006 21:02
Piina (Misery) Ke 12.07 Nelonen klo 21.05

Stephen Kingin romaaniin perustuva jännitysdraama toi Kathy Batesille parhaan naispääosan Kultainen maapallo- ja Oscar-palkinnot. Bates esittää kirjailija Paul Sheldonin (Las Vegas ‑tähti James Caan) vimmaista ihailijaa, joka pelastaa idolinsa auto-onnettomuudesta. Riemu pelastumisesta jää lyhyeksi, kun Sheldon oivaltaa ykkösfaninsa todellisen luonteen. Rob Reinerin (Kun Harry tapasi Sallyn, Kunnian miehiä, Stand by Me – viimeinen kesä) ohjausta on verrattu Alfred Hitchcockin onnistuneimpiin töihin, ja elokuva on nimetty useasti kaikkien aikojen parhaaksi Stephen King ‑filmatisoinniksi
Protagonist 13.7.2006 22:39

Tänään Kolmonen 23:10 Army of Darkness

Viimehetken vinkki leffaa odotellessa. Olen aiemmin nähnyt ED ykkösen, joten sen pohjalta on luvassa rattoisa ilta. Ihan hervoton arvosana IMDB:ssä 7.5!
Jeremias Rahunen 14.7.2006 16:55

La 15.7. klo 19:15

MTV3 Jussi Pussi

Itse taidan kylläkin katsoa samaan aikaan kakkoselta Komisario Palmun erehdyksen.
Young Hova 14.7.2006 17:46
Protagonist ( 13.7.2006 22:40)

Viimehetken vinkki leffaa odotellessa. Olen aiemmin nähnyt ED ykkösen, joten sen pohjalta on luvassa rattoisa ilta. Ihan hervoton arvosana IMDB:ssä 7.5!

Mikä on ED? Hyvältä vaikuttaa aimut toi meni jo.
Humphrey Bogart 14.7.2006 17:48

Sunnuntaina puolenpäivän jälkeen kakkosella Viscontin Le Notti bianche/Valkeat yöt.

Edit: mainittakoon myös että tänään perjantaina parin tunnin päästä alkaa Martin ja Charlie Sheenin pääosittama ja Bret "Poison-Pamsu-Andersonin-ex" Michaels ohjaama leffa No Code of Conduct/50 miljoonan keikka.
Jackrabbit 14.7.2006 20:12
Young Hova ( 14.7.2006 17:47)

Se on varmaan siitä maikkarinkin esittämästä sarjasta tehty elokuva, jossa sillä Edillä oli leikattu plastiikkakirurgilla sellainen kestovirnistys naamalle.

Mutta eniten oon kuitenkin pihalla tosta Army of Darknessin imdb arvosanasta.
Protagonist 14.7.2006 23:40
Jackrabbit ( 14.7.2006 20:13)

Se on varmaan siitä maikkarinkin esittämästä sarjasta tehty elokuva, jossa sillä Edillä oli leikattu plastiikkakirurgilla sellainen kestovirnistys naamalle.

Joo, tuo arvosana pisti kyllä ällikällä. Ihan hauska kohellushan tuo oli, mut ei nyt ihan tuollaisiin korkeuksiin kohonnut.
Jeremias Rahunen 15.7.2006 14:12
Protagonist ( 14.7.2006 15:41)
Jackrabbit ( 14.7.2006 20:13)

Joo, tuo arvosana pisti kyllä ällikällä. Ihan hauska kohellushan tuo oli, mut ei nyt ihan tuollaisiin korkeuksiin kohonnut.

Imdb:ssä ne arvosanat menee aina noiden "kultti"leffojen kanssa vähän niin ja näin. Esim. aika moni kung fu leffa on saanut yli seiskan keskiarvokseen, vaikka ovatkin aika kuraa. Toki hyviäkin joukossa on. Mitä marginaalimpaa kamaa, sitä kriittisemmin imdb:n antamaan keskiarvoon tulee mielestäni suhtautua.
Amadeus 16.7.2006 02:17
Humphrey Bogart ( 14.7.2006 17:49)
Sunnuntaina puolenpäivän jälkeen kakkosella Viscontin Le Notti bianche/Valkeat yöt.

Tämäkin taisi tulla jo viime kesänä, jolloin tuli laitettua nauhalle. Kuulunee varmaan sarjaan katsellaan vuonna 2017.
Humphrey Bogart 16.7.2006 16:58
Amadeus ( 16.7.2006 02:18)
Humphrey Bogart ( 14.7.2006 17:49)

Tämäkin taisi tulla jo viime kesänä, jolloin tuli laitettua nauhalle. Kuulunee varmaan sarjaan katsellaan vuonna 2017.

Lehden mukaan viime vuoden tammikuussa. Jostain syystä oli jäänyt väliin, taisi olla niitä klassikkoja joita tuli jonkin aikaa arkisin keskellä päivää. No, eipä mitään, hieno elokuva oli. Aina jostain syystä tulee hiukan ennakkoluuloisesti alettua katselemaan näitä italo-klassikkoja, mutta vajaa pari tuntia kului erittäin hyvin hienon tarinan parissa. Kannattaa harkita aikaisempaa kuin vuotta 2017. ****
Lazer 16.7.2006 17:23

Väliinjäämisen syy on voinut myös olla, että sulla ei ole ollut digiboksia tuolloin. Toi tuli teemalta silloin.

Humphrey Bogart 16.7.2006 17:40
Lazer ( 16.7.2006 17:24)
Väliinjäämisen syy on voinut myös olla, että sulla ei ole ollut digiboksia tuolloin. Toi tuli teemalta silloin.

No niinpä niin. Ei mulla ole digiboksia kyllä vieläkään.
Dotcom 17.7.2006 16:48

Varmaan joku älypää tulee tätä hehkuttamaan, joten dumataan nyt etukäteen. Eli MTV3:lta alkaa House-sarja varmaankin syksyllä. Kannattaa pysyä kaukana. En muista koska jotain näin paskasti kirjoitettua sarjaa on hehkutettu laatusarjana. Samassa paskalokerossa yhdessä Monkin ja esimerkiksi CSI:n kanssa.

Colbert Report on varmaan liian hyvä Suomen telkkariin?