Muodon vuoksi

Goose 31.1.2006 09:57

Onko kukaan seurannut tätä sarjaa? Itseltä on mennyt täysin sivu suun. Ollenko ma tehnyt suuren virheen vai säästänyt vain aikaani. Ei spoilauksia vain kommentteja kiitos.

Tovrleaf 31.1.2006 21:55

Itse olen seurannut koko sarjan alusta tähän asti. Juonellisesti sarja on loistava (ainakin värikäs) ja näyttelijäkaari hyvä.

Sarjan tyyli on muuttunut kokoajan vain ronskimmaksi, ihmiskriisimäiseksi ja seksuaalisemmaksi. Jotain kertoo jo sekin, että sarjan ohjelmapaikkaa siirrettiin 2. kaudelle siirryttäessä klo. 21.00 -> 22.30.

Päätin jo ensimmäisen kauden loputtua että tämä sarja tulee hankittua myös DVDlle. Minulle iskee hyvin.
wicked clown 31.1.2006 22:33

Paras sarja tällä hetkellä. Itse asiassa diggaan tästä niin kybällä, että tällä hetkellä tuntuu siltä, että tämä on yksi parhaista sarjoista ikinä. Aivan saatanan tiukkaa settiä jatkuvasti: keskiviikkoaamu on töissä aina paras, kun pääsee fiilistelemään kuinka loistava edellinen jakso taas olikaan.

No mielipide voi tietenkin muuttua, mutta DVD:t on pakko hankinta. Muistakaa kuitenkin, että fanitan myös O.C.:tä.

Niin ja itseasiassa ohjelmapaikka siirrettiin myöhemmäksi, kun 3. kausi alkoi pyöriä (2. kausi loppui vuoden alussa). 3. kausi näytettiin muuten jenkeissä viime syksynä ja alkoi täällä pyöriä pari viikkoa sen jälkeen, kun loppui siellä. Loistavaa MTV3! Näin pitäisi toimia muidenkin sarjojen kohdalla.
Goose 31.1.2006 23:25

Paljon kiits kommenteista. Pitänee seurata Huuto.nettiä josko sarjan kausia ilmaantuisi huokeilla lähdöillä.