Lost

Humphrey Bogart 27.1.2006 14:42
Fantomas ( 27.1.2006 16:37)
Humphrey Bogart ( 27.1.2006 14:26)
Ottakaa nyt Fantomaksesta oppia, älkää katsoko niitä mainoksia.

Eiku tää on totta. Piintynyt tapa, että ennen kuin mainokset edes ehtii alkaa, alan surffata kanavilla.

No niin, sitä samaa minäkin teen, yleensä tsekkailen teksti-tv:ta, selailen lehteä, teen mitä tahansa muuta kuin katson mainoksia. En minäkään silti välttynyt ole Lostin mainoksilta, mutta enpä ole tuijottamalla tuijottanut niitä.
Griffin 27.1.2006 14:52

No, en nyt minäkään tapita mainoksia silmä kovana, mutta oli kyllä sen verran massiivinen kampanja, että noilta oli melkein mahdotonta välttyä kun en nyt kuitenkaan niin aktiivisesti pyri mainoksia välttämään. Varsinkin jos telkkari on taustalla auki. Muistaakseni ekan kerran näin juuri tuon turbiiniin imeytymisen siten, että olin koneen ääressä raapustamassa jotain turhaa tänne ja käännyin katsomaan, että mikä möykkä sieltä töllöstä kuuluu ja hoplaa siinä tehtiin 80 kiloa jauhelihaa.

Vai, että koneen läsähtämistä rantaan ei näytetty, no sittenhän on vielä toivoa, että saa katseltavakseen kunnollista tuhomateriaalia. Motiivi seuraavan jakson katsomiseen nousi juuri, josko sieltä tungettaisiin fläshbackiä kehiin.
KCrimso 27.1.2006 15:07

Kyllä tätä tulee varmaan seurattua. Lupaavalta vaikutti. Mukavalla tavalla elokuvamainen toteutus ainakin tuossa pilotissa.

Humphrey Bogart 27.1.2006 15:43

Lisäksi Terry O'Quinnin läsnä olo on plussaa. Millennium-sarjan jälkeen mies aiheuttaa aina positiivisesti epäilyttäviä tuntemuksia.

(The Lukewarm.) 27.1.2006 15:57
Red Right Hand ( 27.1.2006 13:36)
Mulle eka jakso sarjasta kertoo kyllä kaiken oleellisen siitä kantsiiko sarjaa jatkossa katsoa kunnolla, vai pelkästään silloin tällöin. Vrt. Täydelliset naiset, [...] – nämähän vakuuttivat jo ekassa jaksossa.

Olihan Lostin pilotti nyt noin miljoona kertaa parempi kuin Täydelliset naiset. Eihän sitä helvetin kertojaääntä voi kestää kukaan joka maanantai!?

Noh, ensi viikolla olen Amsterdamissa, joten en näe Lostia. Eikä harmita oikeastaan ollenkaan.
Red Right Hand 28.1.2006 10:38
(The Lukewarm.) ( 27.1.2006 15:58)
Red Right Hand ( 27.1.2006 13:36)
Mulle eka jakso sarjasta kertoo kyllä kaiken oleellisen siitä kantsiiko sarjaa jatkossa katsoa kunnolla, vai pelkästään silloin tällöin. Vrt. Täydelliset naiset, [...] – nämähän vakuuttivat jo ekassa jaksossa.

Olihan Lostin pilotti nyt noin miljoona kertaa parempi kuin Täydelliset naiset. Eihän sitä helvetin kertojaääntä voi kestää kukaan joka maanantai!?

Noh, ensi viikolla olen Amsterdamissa, joten en näe Lostia. Eikä harmita oikeastaan ollenkaan.

Pointtini siis oli se että ihan noin niinku henkilökohtaisella tasolla ekasta jaksosta rakennettu mielipide (onko ohjelma siis hyvä vai huono tai jotain siltä väliltä) ei ole yleensä juuri muuttunut sarjan edetessä, joten uskallan kyllä käyttää yhtä jaksoa indikaattorina siitä kannattaako mun uhrata hirveästi sille tulevaisuudessa aikaa. Ja kyllähän siinä onkin sellainen totuuden siemen että ekaan jaksoon on tekijöiden yleensä pistettävä paras osaaminen peliin koska se ratkaisee aika paljon sarjan tulevasta kohtalosta. Omalla kohdalla tämä vaan on natsannut aika hyvin. (Paittis alias jonka kehityskaari on tällänen: Jee -> No joo -> Hohhoijaa -> Lena Olin -> Jee -> ok. ->plääh -> hohhoijaa -> Mikä alias?)
Disco Studd 30.1.2006 10:39

Kun lueskelee näitä Hohtolaisten tissiposkien pohdintoja, alkaa vaikuttaa vakavasti siltä, että kyseessä on yläasteikäisten teinareiden trendikäs ja laskelmoitu kulttisarja, joka on täynnä kiinnostavalta näyttäviä, mutta pohjimmiltaan onttoja "mysteerejä" visuaalisesti koreaan pakettiin käärittynä.

Eli oman aikansa Twin Peaks.

http://www.hohto.to/forums/index.php?board...;threadid=20471
Humphrey Bogart 30.1.2006 12:54

Evangeline Lilly on aika kiva.

Disco Studd ( 30.1.2006 12:40)
Kun lueskelee näitä Hohtolaisten tissiposkien pohdintoja,

Älä sä nyt siellä vittuile Hohtolaisille.
tinman 30.1.2006 13:10

Eihän tästä nyt ole kenenkään itsensä vakavasti ottavan elitistin enää edes lupa pitää. Sarjasta kun puhutaan Siwan kassaa myöden. Onneksi en ota itseäni vakavasti, Lost on ihan mukavaa katseltavaa.

Ilja Rautsi 30.1.2006 14:20

Eka jakso oli ihan jees, Abramsin ohjaus yllättävän tiukkaa. L´Oreal-mainosestetiikka ärsytti hieman, mutta kyllä tätä varmaan tulee seurattua.

psilocybianth 30.1.2006 16:09

Joo tuo eka jakso tosiaan taisi olla pilotin ensimmäinen puolisko. Ihan jees hömppää, tulee varmaan katsottua jos ei muuta tekemistä ole. Toivottavasti siellä metsässä on Predator.

tinman 31.1.2006 22:46
Kyllä nyt harmittaa.
Raimo Miettinen 1.2.2006 18:10

Minua ainakin harmittaa tuollainen. Mieluummin katselisi inhorealistista selviytymystarinaa, mutta taitaa käydä toisin, kun pusikosta pomppaa örkki.

Young Hova 1.2.2006 19:04
Raimo Miettinen ( 1.2.2006 20:11)
Minua ainakin harmittaa tuollainen. Mieluummin katselisi inhorealistista selviytymystarinaa, mutta taitaa käydä toisin, kun pusikosta pomppaa örkki.

Sarja on huono, kun se ei ole sellainen, kuin kuvittelit ja toivoit.
Raimo Miettinen 1.2.2006 19:23

Näin on, mutta ei se sinua kiinnosta eikä sarjan tekijöitä ja kyllä minäkin tästä selviän.