Ilsa, the Tigress of Siberia ja suomi-connection

Bitnik 27.1.2006 11:07

Paitsi että toi Ilsa näyttää 95% Suomessa kuvatulta niin siinä näyttelee joku tuntematon suuruus Jorma Lindqvist, onkohan sukua Antille?

Lazer 27.1.2006 13:17
Bitnik ( 27.1.2006 11:08)
Paitsi että toi Ilsa näyttää 95% Suomessa kuvatulta niin siinä näyttelee joku tuntematon suuruus Jorma Lindqvist, onkohan sukua Antille?


Mulla nyt ei ole mitään faktaa, mut ohjaajahan on kanukki, oisko kuitenkin kuvattu siellä?
Bitnik 27.1.2006 13:17

Kanadassahan se oikeasti on kuvattu.

Lauri Lehtinen 27.1.2006 13:30

Ilsa kolmosen leikkaajaksi mainitaan joissain lähteissä (ja muistaakseni alkuteksteissä) Debra Karjala ja joissain Debra Karen, yksi ja sama henkilö? Debralla on ollut enemmänkin yhteisiä krediittejä Tigressin ohjaajan Jean LaFleurin kanssa, mm. Cronenbergin Rabidin editoinnista.

Bad Rain 27.1.2006 13:35
Lauri Lehtinen ( 27.1.2006 13:31)
Ilsa kolmosen leikkaajaksi mainitaan joissain lähteissä (ja muistaakseni alkuteksteissä) Debra Karjala ja joissain Debra Karen, yksi ja sama henkilö? Debralla on ollut enemmänkin yhteisiä krediittejä Tigressin ohjaajan Jean LaFleurin kanssa, mm. Cronenbergin Rabidin editoinnista.


Sama henkilö lienee myös esiintynyt Debbie Karjala-nimellä.