Rome

k-mikko 20.1.2006 10:25

Taitaa Canal+ näkyä täällä parilla muullakin, joten aloitetaan tästä sitten oma ketju. Pilotti ei varsinaisesti vakuuttanut niinkuin Deadwoodin tai etenkin Sopranosin aikoinaan. "Maailman kallein sarja" ei kyllä tästä näkynyt, ja yksikään hahmo ei vaikuttanut erityisen mielenkiintoiselta. Deadwoodiin verrattuna Rooma oli aika siisti paikka, ja vosutkin vetoaisivat Hanskaan.

funkstörung 20.1.2006 10:49

Romen alku on kyllä aika vaatimaton. Viidennen tai kuudennen jakson tietämillä päästään kuitenkin asiaan ja homma pysyy kasassa aika hyvin loppuun asti.

Humphrey Bogart 20.1.2006 20:27
k-mikko ( 20.1.2006 12:26)
Deadwoodiin verrattuna Rooma oli aika siisti paikka, ja vosutkin vetoaisivat Hanskaan.

Mistä sää tiedät, mitkä vosut muhun vetoavat?
k-mikko 23.1.2006 11:32
Humphrey Bogart ( 20.1.2006 20:28)
k-mikko ( 20.1.2006 12:26)
Deadwoodiin verrattuna Rooma oli aika siisti paikka, ja vosutkin vetoaisivat Hanskaan.

Mistä sää tiedät, mitkä vosut muhun vetoavat?

No ei ne ainakaan näyttänyt Calamity Janelta.
Disco Studd 23.1.2006 14:26

Eikä varmaan Tarja Haloselta.

k-mikko 17.2.2006 09:19

Taisin lopettaa sarjan katsomisen neljänteen jaksoon funkstörungin ohjeista huolimatta. Tämän viikon (Canalilla siis) jaksoa ei jaksanut enää tallentaa. Ei ole aikaa neljän sarjan seuraamiseen, muissa olosuhteissa Rome olisi saattanut saada multa jatkoaikaa. Pitää harkita, kokeilenko uudestaan, kunhan sarjan esitys Nelosella alkaa.

pallonaama 26.2.2006 19:33

Onko kenelläkään muuten tietoa, koska se sitten sieltä neloselta alkaa?

Young Hova 15.8.2006 22:45

Parin viikon kuluttua.

Disco Studd 31.8.2006 11:00

Minä pidin. Viihdyttävä yhdistelmä historiallista draamaa ja historiallista sleazya. Paljasta pintaa ja gallialaisten barbaarien verta.

Mutta ensimmäisen jakson nauhoitus meni poikki ihan lopussa. Mitä jaksossa tapahui sen jälkeen kun
Spoileri
Pompeius sai sen Caesarin lähettämän irtopään
?
Yotsuya 31.8.2006 13:22

Joo, ihan kiva aloitus, mukavaa puolella silmällä katsottavaa huttuaainakin kun ei ole tullut mitään muutakaan TV-sarjaa seurattua todella pitkään aikaan.

JaJa 31.8.2006 16:10

Olen tuon ensimmäisen kauden katsonut ja hyvää matskua on.

JMustonen 31.8.2006 16:28

Joo, Hyvältä näyttää.

Disco Studd ( 31.8.2006 11:01)
Minä pidin. Viihdyttävä yhdistelmä historiallista draamaa ja historiallista sleazya. Paljasta pintaa ja gallialaisten barbaarien verta.

Mutta ensimmäisen jakson nauhoitus meni poikki ihan lopussa. Mitä jaksossa tapahui sen jälkeen kun
Spoileri
Pompeius sai sen Caesarin lähettämän irtopään
?
Spoileri
Pompeius hylkäsi Caesarin tarjoaman vaimon. Päättyi kuvaan, jossa Caesarin joukot marssivat kohti Roomaa.
Dremez 12.8.2007 17:28

Kaivetaanpas tämä ylös sillä

Rooman toinen (ja viimeinen) tuotantokausi alkaa Canalilla maanantaina 3. syyskuuta. Itse en pahemmin jaksa mitään sarjoja seurata, mutta tätä tulee varmasti katsottua.

Disco Studd ( 31.8.2006 11:01)

Tuossa DS:n kommentissa on aika ytimekkäästi kuvattu mistä on kysymys.
Alive 31.10.2008 15:19

Sain pitkän vitkuttelun päätteeksi aikaiseksi alkaa katsomaan toista kautta kovalevyltä ja aika nopeasti kävi niin että oli vaikea olla aloittamatta seuraavaa jaksoa edellisen perään. Hieno sarja jonka valta- ja ihmissuhdepelit jaksoivat kiinnostaa ja yllättää ryyditettynä ripauksella paljasta pintaa ja verta. Ja loppuikin aika hyvin ja tarpeeksi ajoissa.

JMustonen 31.10.2008 22:19

Rooman toinen tuotantokausi oli tosiaan parasta mitä televisiosta on tullut pitkään aikaan. Piti ihan laittaa ylös Lyndsey Marshalin nimi, sen verran laadukasta työtä teki Cleopatrana.

Mutta jäikö sarja nyt oikeasti näihin kahteen tuotantokauteen?