DK taidetta

dodo 17.1.2006 18:36
http://www.valentinarte.com/wip/ing/scheda_opera.asp?n=490#
Samvli 17.1.2006 18:49
dodo ( 17.1.2006 18:37)
http://www.valentinarte.com/wip/ing/scheda_opera.asp?n=490#


Hyvältä näyttää, harmi vain että hinta ei näytä niin hyvältä.
G.P.O. 18.1.2006 10:40

DK on Dead Kennedys.

Samvli 18.1.2006 10:50
G.P.O. ( 18.1.2006 10:41)
DK on Dead Kennedys.


Näinhän se menee.
Young Hova 18.1.2006 10:59
G.P.O. ( 18.1.2006 12:41)
DK on Dead Kennedys.




Ehkä jossain rähmäisessä punk-todellisuudessa.
Esa Linna 18.1.2006 11:05
Young Hova ( 18.1.2006 11:00)
G.P.O. ( 18.1.2006 12:41)
DK on Dead Kennedys.




Ehkä jossain rähmäisessä punk-todellisuudessa.




Älä rienaa. DK on Dead Kennedys. Piste. Diabolik on niin lyhyt sana, että on idioottimaista lyhentää se.



t: E
Janne Timonen 18.1.2006 11:36

En vissiin ollut ainoa, joka ounasteli ketjun koskevan Dead Kennedys ‑bändiä.

Esa Linna 18.1.2006 11:44
JariM 18.1.2006 11:53

Tästä on jo keskusteltu





DK = Diabolik / Dead Kennedys



DK
Young Hova 18.1.2006 12:07

Aivan, viime keskustelusta asia tuli minulle sitten selväksi.

dodo 18.1.2006 16:36

DK ei siis ole minun keksimä lyhenne vaan Italiassa ihan yleisesti käytetty lyhenne Diabolikista. Valittelen taas aiheuttamaani sekaannusta...

ninja.gif
Disco Studd 18.1.2006 22:59

Ollaanko me muka jossain Italiassa?

Red Right Hand 19.1.2006 10:43
Janne Timonen ( 18.1.2006 11:37)
En vissiin ollut ainoa, joka ounasteli ketjun koskevan Dead Kennedys ‑bändiä.




Et.



Mäkin luulin. Ja toivoin. Ihmettelin kyllä että mitä hittoa voi olla DK-taide.
Janne Timonen 19.1.2006 12:15
Red Right Hand ( 19.1.2006 10:44)
Janne Timonen ( 18.1.2006 11:37)
En vissiin ollut ainoa, joka ounasteli ketjun koskevan Dead Kennedys ‑bändiä.




Et.



Mäkin luulin. Ja toivoin. Ihmettelin kyllä että mitä hittoa voi olla DK-taide.




"Take this job and shove it" on taidetta. Kuuntelen justiinsa Bedtime for Democracyä.