17.1.2006 18:36
DK taidetta
17.1.2006 18:49
Hyvältä näyttää, harmi vain että hinta ei näytä niin hyvältä.
18.1.2006 10:40
DK on Dead Kennedys.
18.1.2006 10:59
18.1.2006 11:05
18.1.2006 11:36
En vissiin ollut ainoa, joka ounasteli ketjun koskevan Dead Kennedys ‑bändiä.
18.1.2006 11:44
18.1.2006 11:53
18.1.2006 12:07
Aivan, viime keskustelusta asia tuli minulle sitten selväksi.
18.1.2006 16:36
DK ei siis ole minun keksimä lyhenne vaan Italiassa ihan yleisesti käytetty lyhenne Diabolikista. Valittelen taas aiheuttamaani sekaannusta...
18.1.2006 22:59
Ollaanko me muka jossain Italiassa?
19.1.2006 10:43
19.1.2006 12:15
"Take this job and shove it" on taidetta. Kuuntelen justiinsa Bedtime for Democracyä.