Doggifizzle televhizzle

sorsimus 3.12.2003 11:44

Eli: sarjassamme pieni sorsimus yllätettiin:

Juutuin tässä iltana muutamana (maananataina) katselemaan MTV:ltä ko. ohjelmaa ja täytyy tunnustaa, että nauroin kippurassa koko ajan. Snoopin poikamainen huuruinen karisma vei kyllä voiton, vaikka osa kirjoitetusta materiaalista olikin ehkä (lievästi sanottuna) vanhan toistoa.

Ujosti tässä tiedustelenkin, että onko kukaan muu arvon elitisteistä mieltynyt kyseiseen ohjelmaan vai olenko todellakin sellainen friikki miltä näyttää wacko.gif
Young Hova 3.12.2003 16:16

Olen kuullut hehkutusta, täytyy tsekata ensi kerralla.

Spiritual Boxer 3.12.2003 19:57
sorsimus (3.12.2003 12:45)
Ujosti tässä tiedustelenkin, että onko kukaan muu arvon elitisteistä mieltynyt kyseiseen ohjelmaan vai olenko todellakin sellainen friikki miltä näyttää wacko.gif

Mielestäni hauskin tällä hetkellä tuleva tv-sarja, vaikken edes muista minä päivänä tulee.

Muutenkin olen maailman paskin sarjaseuraaja, sillä unohdan katsoa jaksot. En esimerkiksi pysty nimeämään jokaiselle viikonpäivälle edes yhtä tv-sarjaa (tiistaina tulee Sopranos, vai tuleeko enää? ja sunnuntaina Simpsonit. Siinä se). Jatkuvajuonisten sarjojen seuraaminen on täysin mahdotonta. Ja kaikki kiinnostavatkin televisio-elokuvat missaan 90% varmuudella, poikkeuksetta.
Disco Studd 3.12.2003 20:09

Viimeisin Sopranos oli muuten vitun hyvä.

Ihan ontopiccina vaan...
Kat 5.12.2003 21:44
Disco Studd (3.12.2003 21:10)
Viimeisin Sopranos oli muuten vitun hyvä.

Ihan ontopiccina vaan...

Jep niin oli. Se terapiasessiokohtaus oli aika hillitön...

Mutta siis palatakseni alkuperäiseen aiheeseen, en ole ikinä kuullutkaan moisesta sarjasta. Moneltakos se tulee? Joskus yöllä varmaankin...
sorsimus 8.12.2003 15:52

Anal + kanavapakettiin kuluvalla MTV- kanavalla maanataisin ja perjantaisin. Saatan muistaa väärinkin, mutta muistaakseni maanantaina yhdentoistamaissa iltasella ja perjantaina yhdeksän kieppeillä.

Kat 9.12.2003 08:36
sorsimus (8.12.2003 16:53)
Anal + kanavapakettiin kuluvalla MTV- kanavalla maanataisin ja perjantaisin. Saatan muistaa väärinkin, mutta muistaakseni maanantaina yhdentoistamaissa iltasella ja perjantaina yhdeksän kieppeillä.

Aijaa, no ilmankos en olekaan huomannut sitä.
Young Hova 12.1.2004 23:34

Ihan saatanan hyvää läppää. Eipä olisi uskonut Snoopista sen super-paskojen elokuvaroolien jälkeen.

Bitnik 13.1.2004 12:21

Oon pari kertaa vahingossa katsonut ja nauranut pahasti repeillen, klassikoksi on jo muodostumassa se Rap-o-gram tms.

psilocybianth 14.1.2004 11:27

Onhan tuota MTV nordicillakin näytetty.. Oli kieltämättä positiivinen yllätys, kun joskus sattumalta katsoin. Varsinkin tämä eräs wigger-sketsi.

Esa Linna 17.1.2004 22:52
Spiritual Boxer (3.12.2003 20:58)
Jatkuvajuonisten sarjojen seuraaminen on täysin mahdotonta. Ja kaikki kiinnostavatkin televisio-elokuvat missaan 90% varmuudella, poikkeuksetta.

Hengenheimolainen.

Tosin ainoastaan Six Feet Underin unohtamiset ottivat päähän tässä syksyllä.