3.1.2006 19:38
Onko jollakulla tietoa mistä saisi pohjois-korealaista elokuvaa Neljä Vuodenaikaa – ko. pätkä esitettiin
Rakkautta&anarkiaa-festivaaleilla Dictator's cutin kanssa samassa näytöksessä?
Onko jollakulla tietoa mistä saisi pohjois-korealaista elokuvaa Neljä Vuodenaikaa – ko. pätkä esitettiin
Hokkasen pitäis ainakin tietää, Timonen?
(..tein uudenvuodenlupauksen että tsekkaan elitistiä vain muutaman kerran viikossa...)