Jotta tämä äänestysspedeily ei menisi ihan älyttömyyksiin...
Pollista on jätetty pois tv-tuotannot ja Populaarimusiikkia vittulanjänkältä, koska se on liian ruotsalainen.
Jotta tämä äänestysspedeily ei menisi ihan älyttömyyksiin...
Maalaisena pidän Häjyistä ja Jäätävä polte on toki hyvä, kuten myös Levottomat vääristä syistä. Ääni kuitenkin Pahalle maalle, koska selkeästi paras kotimainen mitä aikoihin olen nähnyt.
Tiukka vääntö Häjyjen ja Pahan Maan välillä. Äänestin kuitenkin Häjyjä, Paha Maa olisi mukava nähdä uusiksi.
Hirveesti teki mieli äänestää Jäätävää Poltetta, mutta annoin kuitenkin ääneni Pahalle Maalle, joka on oikeasti yksi parhaista suomessa koskaan tehdyistä elokuvista.
Nyt mua vähän harmittaa tämä polli. Olisi pitänyt tehdä sellainen vaikka parhaista Selin/Mäkelä ‑elokuvista tai Levottomista.
Häjyt. Paha Maa kakkosena sitten Jäätävä Polte ja muut onkin pelkkää paskaa.
"Yleisesti kehutuista" Selinin elokuvista Häjyt on aivan perseestä, Paha maa näkemättä ja Jäätävästä poltteesta en muista juuri mitään joten ääneni meni kohdalle Mahdoton valinta.
Esa ja Vesa – auringonlaskun ratsastajat. En ole nähnyt, mutta nimi on huikea.
Paha maa. Melkein kaikki muut listan "elokuvat" ovatkin melkoista scheibendahlia.
Paha Maa näkemättä, mutta Häjyt on vähemmän huono kuin nuo muut. Joten Häjyt saavat ääneni.
Paha Maa on edelleen näkemättä, joten valinta on helpohko eli Häjyt.
Häjyt ehkä virallisesti, mutta Esa ja Vesa oli kyllä niin huono, että pakkohan sille oli antaa ääni. Eikä tuo Häjytkään mitään kolmea tähteä parempaa kamaa ole.
Joo, tämähän on vähän kuin pistäisi omat rakkaat lapsensa järjestykseen... en vain oikeasti pysty siihen.
Äänestin Esaa ja Vesaa sen vuoksi, että Vierikko on niin hassunhauska siinä. Parasta Selinin tuotannoissa koskaan.
ja minä panostan Jäätävään poltteeseen, kun se Hyeena-Hämäläisen kirja on niin tykki.