Olen pettynyt, olisin halunnut nähdä Air Force Onen....
TV:n elokuvat 2006
Goodbye Lenin on melkein yhtä huono kuin T3.
Oliks toi Uuno Turhapuron veli SE Uuno jota ei ole ikinä julkaistu missään kotiformaatissa?
En muuten pysty selaamaan Yle Teeman elokuvasivulla tammikuuta pidemmälle tulevia leffoja, bugi? Kokeilin sekä Firefoxilla että IE:llä.
Ei visuaalista esseetä, mutta "Seksiä myötätunnosta (Sexo por compasión, 2000) on espanjalaisen Laura Mañan ohjaama ja kirjoittama hurmaava elokuvanovelli" Elokuvanovelli? Kestoa muuten 109 minuuttia.
Edit: Neloselta tulee 7.1 Leonard Part 6, IMDB:n bottom #33.
En kyennyt pari vuotta sitten katsomaan Leonardia loppuun vaikka kovasti yritin (ja join), pitäisiköhän nyt ottaa riski ja rakastua Bill Cosbyyn?
Samoin Leonard nautiskeltu teatterissa.
Bill Cosby panee itsensä peliin. Hänen käkkärää tukkaansa tekee mieli silittää.
Minäkin näin Leonardon aikoinaan teatterissa (1987?). Se oli silloin mielestäni huonoin siihen mennessä näkemäni elokuva. On hyvin mahdollista että se on sitä yhä.
Mulla oli joskus leonard 6 spy camera. Lälläslää. Leffan toki olen myös nähnyt, mutta en sentään teatterissa.
Mulla oli joskus leonard 6 spy camera. Lälläslää. Leffan toki olen myös nähnyt, mutta en sentään teatterissa.
Eli olen pahin kaikista. Kävin teatterissa katsomassa ja omistin myös tuon kameran. Todellakin niitä elokuvia, jotka eivät juuri iskeneet kakarana. Miksi siis nyt?