Vuoden 2005 parhaat keikat

pirihuora 14.12.2005 17:07
Antti Tohka ( 14.12.2005 15:40)
Erityisesti ärsytti Patton/Kaada- keikka.

Haista sinä kiittämätön nihkeilijä paska.

(joo joo en ollut keikalla, saattohan se huonokin olla mutta joku roti sentään)
Antti Tohka 14.12.2005 17:17
pirihuora ( 14.12.2005 17:08)
Antti Tohka ( 14.12.2005 15:40)
Erityisesti ärsytti Patton/Kaada- keikka.

Haista sinä kiittämätön nihkeilijä paska.

(joo joo en ollut keikalla, saattohan se huonokin olla mutta joku roti sentään)

Kuule kun tässä tulee nähtyä kaikennäköisiä ja tasoisia bändejä (mm. Melt Banana) ja kyllä mulla aika hyvä käsitys on, koska älämölö sopii ja koska ei. Pattoniln ongelma musta näissä uusissa bändeissä on musta kauttaalta se, että Patton itse pysyy muuttumattomana (eli ns. mölyapinana) ja tämä bändi tuo ne nyanssit. Faith No Moressa skaala oli paljon laajempi, vaikka musa ei ollutkaan niin kokeellista. Uudet bändit ovat hänen kohdallaan kuitenkin enemmän inspirointia, ei valmiiden sävelteosten toteuttamista. En voi sanoa nähneeni ikinä varsinaisesti yhtään huonoa Patton- keikka, mutta kyllä ne Faith No Moren keikat olivat kuitenkin parhaita. Kertooko tämä maestron tyylitajusta enemmän kuin mun nihkeilystä?
pirihuora 14.12.2005 17:32
Antti Tohka ( 14.12.2005 17:18)
Kuule kun tässä tulee nähtyä kaikennäköisiä ja tasoisia bändejä (mm. Melt Banana)

Väännä nyt vielä veistä haavassa.
Antti Tohka 14.12.2005 18:19
pirihuora ( 14.12.2005 17:33)
Kuule kun tässä tulee nähtyä kaiken näköisiä ja tasoisia bändejä (mm. Melt Banana)

Väännä nyt vielä veistä haavassa.

tongue.gif

Mulla on sellainen käytäntö, että Melt Banana pitää nähdä kerran vuodessa. Millainen käytäntö sulla on asian suhteen?
pirihuora 14.12.2005 20:23
crying.gif
C.W. Leadbeater 14.12.2005 20:57
Kuule kun tässä tulee nähtyä kaikennäköisiä ja tasoisia bändejä (mm. Melt Banana) ja kyllä mulla aika hyvä käsitys on, koska älämölö sopii ja koska ei. Pattoniln ongelma musta näissä uusissa bändeissä on musta kauttaalta se, että Patton itse pysyy muuttumattomana (eli ns. mölyapinana) ja tämä bändi tuo ne nyanssit. Faith No Moressa skaala oli paljon laajempi, vaikka musa ei ollutkaan niin kokeellista. Uudet bändit ovat hänen kohdallaan kuitenkin enemmän inspirointia, ei valmiiden sävelteosten toteuttamista. En voi sanoa nähneeni ikinä varsinaisesti yhtään huonoa Patton- keikka, mutta kyllä ne Faith No Moren keikat olivat kuitenkin parhaita. Kertooko tämä maestron tyylitajusta enemmän kuin mun nihkeilystä?

Kaadan sivuilla olleiden videonäytteiden perusteella Roskilden keikka näytti näkemisen ja kuulemisen arvoiselta, eikä niissä ollut mitään pahoja ylilyöntejä, mutta totuus on ilmeisesti jotain muuta. Tämäkin on näkökulmakysymys, onko Pattonilla jäänyt päästelyvaihe päälle uusissa projekteissa, koska se on ollut mukana alusta asti. FNM:n kohdallahan se oli jopa korostetumpaa etenkin pakollisissa hiteissä, joista on kuultu aika vaihtelevilla laulusuorituksilla vedettyjä liveversioita.
Maldoror 16.12.2005 20:36

Melkeinpä voisi eilisen Dissectin Oulun keikan lisätä listaani, sen verran mainiota menoa oli kristittyjen tappamis- ja kirkonpolttokehotusten kera. Ja ei helvetti sitä

laulua.
Hanzkilla 16.12.2005 23:35
Maldoror ( 16.12.2005 20:37)
Melkeinpä voisi eilisen Dissectin Oulun keikan lisätä listaani, sen verran mainiota menoa oli kristittyjen tappamis- ja kirkonpolttokehotusten kera. Ja ei helvetti sitä laulua.

Hyvältä kuulostaa.

Keskiviikkona tuli käytyä Anatheman keikka katsomassa/kuuntelemassa, ihan ok. Nythän on vaikka kuinka paljon näitä suomalaisia pop/rock-bändejä mitkä epätoivoisesti tekevät kaikkensa jäljitelläkseen 'aitoja' brittipoppi-pändejä, tukka silmillä yritetään tavoitella Oasis-henkistä vonkuvaa britti-aksenttia.

Mikähän keikka on ollut vuoden paras, eipä kyllä mitenkään valtavasti ole tullut käytyä bändejä kuuntelemassa. Stamina heitti aika hyvän väännön Q-Stockissa.
Peeping Tom 17.12.2005 04:18

Ed Harcourt @ Tavastia

Phoenix @ Ilosaarirock

Tv-Resistori @ Liberte

Dinosaur Jr. @ Tavastia
Dani 19.12.2005 15:21

Iron Maidenin keikat on kuitenkin sellaista laadukasta nostalgiointia kun Patton improvisoi, revittelee ja leikkii lavalla kuin apina. Pattonin 3 kertaa nähneenä ja Dickinsonin 2 kertaa voin sanoa että lavakarismalta edellinen on aivan eri tasolla.