Muutamat Fixit

Martin 29.11.2003 22:21

Kommentteja näistä leffoista ja kassuista? Lähti mukaan vähän sieltä sun täältä.

Tähtijengi/Get Crazy (Nordic Video)

Nuorempana tykkäsin leffasta ihan sairaasti. Saas nähdä miten nykyään? Kassua en ole ikinä nähnyt missään aikaisemmin.

Mustien Ninjojen Kosto (?)

"Mustat ninjat haluavat tuhota koko maailman"

Väkivallan Mies/Slaughter (Videotrage)

Jim Brown & Rip Torn

Senteistä Kiinni/Takin' It Off (VCM)

Tämän itse asiassa katsoinkin jo (osaksi pikakelauksella). Ihan hassu seksikomedia, josta ei tissejä ja alastomuutta puutu. Pääosassa Kitten Natividad.

Sweet Revenge (Vestron Video Sweden/Fazer)

Lähti mukaan pelkästään Doc Savagemaisen kansikuvan takia. Noh, onhan tässä sentään Nancy Allen, Martin Landau ja Gina Gershon.
Tomi Pulkki 30.11.2003 10:51

Väkivallan mies on kovin yleinen eikä leffana mitenkään latteaa perusbläkkäriä kummempi. Olikos tuo Mustien ninjojen kosto nyt sitten Joseph Lai ‑liukuhihnatuotantoa... aika uskomaton kalkkuna silti ja sen takia.

THaavisto 1.12.2003 14:43

Eikös Mustien Ninjojen Kosto ole tämän yhden sortin sankarin, Godfrey Ho'n leffa Ninja Empire? Kotivideotasoista hölmöilyä jossa taisteluita on nopeutettu, jotta ne näyttäisivät edes joltain. Kiusaus siirtyä pikakelaukseeen ensimmäisen vartin jälkeen tulee varmasti olemaan suuri. Ei verta, ei kalkkuna-arvoja. Myös samankaltainen Golden Ninja Warrior on julkaistu, "suomennos" on Diamond Ninja Force. Molemmat ovat kaikkien aikojen huonoimpien leffojeni top tenin kärkipäässä, otan osaa, Martin. Arvo 1-3 euroa, näitähän on myynnissä vähän joka paikassa.

Martin 1.12.2003 15:00
THaavisto (1.12.2003 14:44)
Eikös Mustien Ninjojen Kosto ole tämän yhden sortin sankarin, Godfrey Ho'n leffa Ninja Empire? Kotivideotasoista hölmöilyä jossa taisteluita on nopeutettu, jotta ne näyttäisivät edes joltain. Kiusaus siirtyä pikakelaukseeen ensimmäisen vartin jälkeen tulee varmasti olemaan suuri. Ei verta, ei kalkkuna-arvoja. Myös samankaltainen Golden Ninja Warrior on julkaistu, "suomennos" on Diamond Ninja Force. Molemmat ovat kaikkien aikojen huonoimpien leffojeni top tenin kärkipäässä, otan osaa, Martin. Arvo 1-3 euroa, näitähän on myynnissä vähän joka paikassa.

Samasta leffasta taitaa olla kyse. Kävin searchaamassa (voiko olla typerämpää sanaa?) Hohto-foorumilla kommentteja tästä ja ne (muutamat) vaikuttivat ainakin lupaavilta (Ilja lupaili roska-arvojen olevan kohdallaan ja Shocky kertoi pääninjalla olevan otsalla Mitsubishin logo). Eli uskon, että minä pidän. ninja.gif

Kasettien arvot eivät ole minulle mitenkään erityisen tärkeitä, mutta enpä ylihintaa maksanutkaan.
THaavisto 1.12.2003 15:17

Miten vaan. Mielenvikainen kyllä olet, jos pystyt moisesta hosumisesta nauttimaan. Itse katsoin molemmista noin puolet pikakelauksella, tuska väheni huomattavasti.

Perimmäisten kysymysten äärellä: onko Ho ohjannut yhtään hyvää leffaa? Ei saa nyt tyrkyttää Saigonin Cobran käsikirjoituskrediittejä tähän. Olen nähnyt ukolta puolen tusinaa Ninja-sanan sisältävää sähläystä + Men Behind the Sun kakkosen, kaikki aivan toivotonta 1-2 tähden roskaa. Uskomaton mies.
drake2j 1.12.2003 15:21
onko Ho ohjannut yhtään hyvää leffaa?

Ho'n leffojen "hyvyydestä" voi varmasti kiistellä loputtomiin (jos haluaa), mutta itse ainakin muisten pitäneeni jollain sairaalla tavalla Ho'n leffoista "Revenge of the Drunken Master", "Secret Ninja, Roaring Tiger", ja jo mainitsemastasi "Men Behind the Sun 2":sta. Muitakin "hyviä" varmasti on, muttei nyt juuri tule mieleen, ja mielenvikainen kyllä olen.
THaavisto 1.12.2003 15:30

Mites Men Behind the Sun 3? Kakkosen voi katsoa ihan hyvin jos ei odota muuta kuin halpaa rip-off roskaa, itseäni masensi lähinnä leffan kaikenlaisen tyyllikkyyden puuttuminen. Ensimmäinen osa oli huomattavasti vähemmän exploitaatiota ja sisälsi oikeaa asiaakin, "jatko-osassa" taas keskitytään matalamieliseen teurastukseen.

Elokuvan arvoista kielii paljon leffassa tehtävä koe, jossa äijää huitaistaan miekalla naamaan ja otetaan sitten vieressä sekkarilla aikaa, kuinka pitkään tältä kestää kuolla rolleyes.gif Muutenkin homman nimi oli aika paljon "ensimmäisen osan remake, mutta kaikin tavoin huonompana." Tuolla aihepiirillä elokuvaan syntyy väkisinkin ajoittain ilkeää tunnelmaa, vaikka ohjaaja olisi millainen mämmikoura tahanta.
drake2j 1.12.2003 15:32
THaavisto (1.12.2003 15:31)
Mites Men Behind the Sun 3?

En ole vielä jaksanut katsoa.