9.11.2005 15:28
Loistavaa. Tämä paketti on pakko saada pukinkonttiin vaikka sen joutuisi maksamaan itse. Parasta kaahailuagenttikomediaa ikinä, Hong Kong elokuvahistorian kasarihelmi.
Mad Mission I-IV.
Loistavaa. Tämä paketti on pakko saada pukinkonttiin vaikka sen joutuisi maksamaan itse. Parasta kaahailuagenttikomediaa ikinä, Hong Kong elokuvahistorian kasarihelmi.
Mad Mission I-IV.
Jos nuo kiinnostavat, paras ostos lienee IVL:n tuoreehko
boksi, jossa alkuperäiset ääniraidat, anamorfinen kuva ja kaikki viisi osaa. Yksittäisten osien HK-julkaisut ovat kyllä halpoja mutteivät remasteroituja.Yritän olla aloittamatta "montako Mad Mission ‑elokuvaa olet nähnyt valkokankaalta" ‑kyselyä.
Mad Mission I-IV.
Kiinnostaa erittäin paljon tuo boksi. Aika suolainen hinta vaan tolla IVL:n julkaisulla,
Filmifriikissäkin 70€ + postitYkkönen ja kakkonen ovat klassikkoja, mutta kolmonen oli muistaakseni jo aika tuubaa. Mutta nuo kaksi ensimmäistä kyllä kiinnostaisivat kunnollisina julkaisuna, onneksi löytyvät edes hikisinä nauhoituksina.
<_<Ykkönen ja kakkonen ovat klassikkoja, mutta kolmonen oli muistaakseni jo aika tuubaa. Mutta nuo kaksi ensimmäistä kyllä kiinnostaisivat kunnollisina julkaisuna, onneksi löytyvät edes hikisinä nauhoituksina. <_<