9.11.2005 15:28
Loistavaa. Tämä paketti on pakko saada pukinkonttiin vaikka sen joutuisi maksamaan itse. Parasta kaahailuagenttikomediaa ikinä, Hong Kong elokuvahistorian kasarihelmi.
Mad Mission I-IV.
Loistavaa. Tämä paketti on pakko saada pukinkonttiin vaikka sen joutuisi maksamaan itse. Parasta kaahailuagenttikomediaa ikinä, Hong Kong elokuvahistorian kasarihelmi.
Loistavaa. Tämä paketti on pakko saada pukinkonttiin vaikka sen joutuisi maksamaan itse. Parasta kaahailuagenttikomediaa ikinä, Hong Kong elokuvahistorian kasarihelmi.
Mad Mission I-IV.
Jos nuo kiinnostavat, paras ostos lienee IVL:n tuoreehko
boksi, jossa alkuperäiset ääniraidat, anamorfinen kuva ja kaikki viisi osaa. Yksittäisten osien HK-julkaisut ovat kyllä halpoja mutteivät remasteroituja.Yritän olla aloittamatta "montako Mad Mission ‑elokuvaa olet nähnyt valkokankaalta" ‑kyselyä.
Loistavaa. Tämä paketti on pakko saada pukinkonttiin vaikka sen joutuisi maksamaan itse. Parasta kaahailuagenttikomediaa ikinä, Hong Kong elokuvahistorian kasarihelmi.
Mad Mission I-IV.
Kiinnostaa erittäin paljon tuo boksi. Aika suolainen hinta vaan tolla IVL:n julkaisulla,
Filmifriikissäkin 70€ + postitYkkönen ja kakkonen ovat klassikkoja, mutta kolmonen oli muistaakseni jo aika tuubaa. Mutta nuo kaksi ensimmäistä kyllä kiinnostaisivat kunnollisina julkaisuna, onneksi löytyvät edes hikisinä nauhoituksina.
<_<Ykkönen ja kakkonen ovat klassikkoja, mutta kolmonen oli muistaakseni jo aika tuubaa. Mutta nuo kaksi ensimmäistä kyllä kiinnostaisivat kunnollisina julkaisuna, onneksi löytyvät edes hikisinä nauhoituksina. <_<