Julisteen kehystys / tjsp

Young Hova 24.10.2005 15:06

Hankin OG ranskalaisen Danger: Diabolik ‑julisteen, koko 118 cm x 160 cm. Kaunis (ehkä paras Diabolikin julistedesign) ja hyväkuntoinen. Nyt tuo pitäisi kehystää tai muuten suojata ja ripustaa seinälle.

Miten tuollaisen voisi kehystää? Laitattaa parin ison lasilevyn väliin? Olen valmis maksamaan operaatiosta paljon, mutta en kuitenkaan ihan maailmanympärimatkan verran.
Raimo Miettinen 24.10.2005 17:29

Vittuilen. Kehystäminen lasilla on kalliimpaa mitä elämä. Itse kyselin tuollaiseen standardikokoiseen 70x100 lasia ja kehyksiä, jolloin hinta huiteli 100 euron isommalla puolella. Tietenkin jos jakaa hanuriaan tai omaa muita suklaisia etuja niin tuollaisen voi saada hieman edullisemmin. Toisaalta eipä tuollainen lasitaulu kulu loppuun.

kongon oskari 24.10.2005 17:49

Kirjansitomossa voivat liimata tuon erityiselle "karttakankaalle". Sitten voi teettää normaalit taulukehykset tai vanhojen karttojen tapaan kiinnittää ylä- ja alareunaan pulikat ja ripustaa. Esmes.

Young Hova 24.10.2005 17:53
Raimo Miettinen (24.10.2005 17:30)
Vittuilen. Kehystäminen lasilla on kalliimpaa mitä elämä. Itse kyselin tuollaiseen standardikokoiseen 70x100 lasia ja kehyksiä, jolloin hinta huiteli 100 euron isommalla puolella. Tietenkin jos jakaa hanuriaan tai omaa muita suklaisia etuja niin tuollaisen voi saada hieman edullisemmin. Toisaalta eipä tuollainen lasitaulu kulu loppuun.

Kyllä olen ajatellut vähän isompia summia. Kyseessä on kuitenkin taide, eikä mikään dvd tai auto.
Antti Tohka 10.11.2005 10:39

Kenellä on halpa, mielellään ei lasinen, vaihtoehto sille IKEAn kehykselle, jossa oli mustat metalliset reunat (nykyään saa vain hopeisena). Mitat olivat varmaan jotain 70*50 tms. Vartaavia sai K-raudasta 30 eurolla, mutta se on yli tuplahinta tuohon IKEAn malliin verrattuna.