Mr. No legs – Jalaton (Mariann, TOny's video tarroin)
Pyörätuoli kylvää kuolemaa. Tosin Laurin vanhemmasta kommentista päätellen pyörätuoliactionia ei kauheasti ole.
Mr. No legs – Jalaton (Mariann, TOny's video tarroin)
Joo, ei mitään Crippled Mastersin veroista raajarikkomättöä, mutta finaaliin säästetyt ja hidastuksella korostetut muutamat rullatuolistuntit ovat toki näkemisen arvoisia. Ja kuten Video Kanava ‑lehden arvostelija aikoinaan totesi, "pääosan esittäjällä ei oikeastikaan ole jalkoja." FIxiä saa tarjota.
Saisko kommenttia
Bad Blood elokuvasta (Barium). Vielä ostamatta, mutta aikomus olisi vai kannattaako sittenkään?Näitä nyt tuli jo yhdelle jos toiselle elitistille esiteltyä, mutta mainitaan nyt:
Monen kerran pyörittelyn jälkeen tuli poimittua:
Belle Starr Story on Lina Wertmüllerin kohtuullisen katsottava naiswestern, josta en itse jaksanut hirveästi innostua. Techno Filmin kasetti on suhteellisen yleinen, arvo varmaan kympin tienoilla.
Kun ei pariin viikkoon ole päässyt hiplailemaan kuin ilmeisesti portugalinauhoja, niin olihan se jotain epätoivoisesti haettava.
Il Capitano (Showtime, Troell)
Näkymätön voima (Media home video, http://akas.imdb.com/title/tt0083261/ )
Kenenköhän elitistin poistopöytää tuli tongittua:
Tornado (Transworld, Margheriti)
Ruckus (Kotikino)
Strike Commando ykköstä on viime aika näkynyt muutamia, onko sinun kasettisi muuten tuo Beverly Hills Moviestars julkaisu (minulla on jokin hämärä mielikuva, että elokuvasta on jokin toinenkin julkaisu, mutta olen todennäköisesti väärässä).
Strike Commando kakkosesta on Showtimen julkaisu joka on selkeyden nimessä nimeltään Strike Commando. Pienellä präntillä jossain muistaakseni lukee kakkonen.
Kampin Makuunissa olivat hinnat laskeneet (5 leffaa 3 eurolla) ja joitain uusiakin nimikkeitäkin näkyi.
Kampin Makuunissa olivat hinnat laskeneet (5 leffaa 3 eurolla) ja joitain uusiakin nimikkeitäkin näkyi.
Mukaan tarttuivat:
The Forgotten (1989)
Navy Seals
Valkoinen apassi
Hardbodies 2
Sohon kyttyräselkä
Hitlerin SS
Lentävät tappajat
Kultaiset munat
Mukaan tarttuivat:
The Forgotten (1989)
Navy Seals
Valkoinen apassi
Hardbodies 2
Sohon kyttyräselkä
Hitlerin SS
Lentävät tappajat
Kultaiset munat
5 leffaa kolmella?? Eipä o paha. Lentävät tappajat ei tietenkään ole se R-videon pienikantinen?