Muutama VHS

Romero 12.10.2005 08:05

Tällaisia tarjottiin vaihtoon, kertokaapa olennaisimmat itse elokuvista sekä versioista jotta tiedän mihin suuntaan jatkan hommaa:

– A Dragonfly For Each Corpse / Trollsländan – SWEx, Videofilm AB (kuulemma arvossaan ainakin naapurimaassa)

– Rape / Viol – DU, Phoenix

– Christiana, Loves Of A Nymphomaniac – GRE, VCI, u/c hardcore version

– Dracula's Saga – DU, Sunrise Tapes

– 4 Flies On Grey Velvet – Silver Star bootleg (lähinnä kiinnostaa lieneekö tästä edelleenkään kovin montaa potentiaalista versiota?)
THaavisto 12.10.2005 12:29

Dracula's Saga on ensimmäinen osa Klimovskyn vampyyri-trilogiasta, jonka toinen osa on Vampire's Night Orgy ja viimeinen Strange Love of the Vampires. Aika outo yhdistelmä kauhua ja draamaa, mutta Sunrisen version pimeästä kuvasta johtuen myös aika raskasta seurattavaa. Itse olen nähnyt myynnissä myös Kreikka-kasettia (nimellä The Saga of Draculas), jonka laadusta ei ole tietoa. Itse maksoin tuosta 15 euroa.

Romero 16.10.2005 17:03

Vastauksien tulvasta johtuen päätin ottaa itse selvää mitä nuo oikein ovat, reilun viikon päästä tulee varmaan paketti ruotsista.

THaavisto (12.10.2005 11:30)
Itse olen nähnyt myynnissä myös Kreikka-kasettia (nimellä The Saga of Draculas), jonka laadusta ei ole tietoa.

Myös tanskakasetti on olemassa, eräät lähteet väittävät leikkaamattomaksi mutta mittaa on kuitenkin 13 sekunttia vähemmän kuin DU-nauhalla – puutteiden tarkemmasta sisällöstä minulla ei ole tietoa kun en ole tuota itse omistanut.
dodo 17.10.2005 11:20
Romero (16.10.2005 17:04)
Myös tanskakasetti on olemassa, eräät lähteet väittävät leikkaamattomaksi mutta mittaa on kuitenkin 13 sekunttia vähemmän kuin DU-nauhalla – puutteiden tarkemmasta sisällöstä minulla ei ole tietoa kun en ole tuota itse omistanut.

Tosta taitaa olla ainakin kaksi eri tanskakasettia... Tosin muistelen, että printit on noissa samat. Anyways, minulta löytyy yksi, jos haluat voin kellottaa? Oliko DU-nauha muute ws-kuvalla, vai muistanko väärin?
Romero 17.10.2005 13:55
dodo (17.10.2005 10:21)
Tosta taitaa olla ainakin kaksi eri tanskakasettia... Tosin muistelen, että printit on noissa samat. Anyways, minulta löytyy yksi, jos haluat voin kellottaa? Oliko DU-nauha muute ws-kuvalla, vai muistanko väärin?

En ole vielä saanut tuota hollantikasettia joten en osaa sanoa sen kuvasuhteesta. Kaveri jolta tuo on tulossa omistaa myös tanskakasetin ja sai kellottamalla juuri tuon 13 sekunttia eroa, pitänee kysäistä minkä julkaisijan versio hänellä on.

BTW, könttä on kerääntymässä hiljalleen: En ole unohtanut vaan ajattelin toimittaa koko roskan sitten kerralla.
THaavisto 17.10.2005 16:43
dodo (17.10.2005 11:21)
Romero (16.10.2005 17:04)

Sunrisen Hollanti-kasetti on täyskuvalla ja kuten sanottu, myös erittäin tummalla kuvalla. Yöllä tapahtuvista kohtauksista ei saa oikein mitään selvää.