Future Filmin DVD:t

G.P.O. 4.1.2006 08:55
Maldoror ( 3.1.2006 22:18)
Tyylikkäät kannet oli kyllä paketissa, ilmeisesti panostavat niihin enemmän kuin itse elokuvaan.

Itsekin kiinnitin huomiota tyylikkääseen pakettiin, mutta onneksi en sitten ostanut jos laatu on kerran anuksesta. Futuren Q-Line-julkaisut ovat muutenkin aika tyylikkäitä, miten lie laatu sitten muiden osalta? Pasolinit ovat ilmeisesti varsin laadukkaita, mutta onko kukaan tutustunut Q-Line julkaisuihin enemmänkin?
Jumbu 4.1.2006 16:24
G.P.O. ( 4.1.2006 08:56)
Futuren Q-Line-julkaisut ovat muutenkin aika tyylikkäitä, miten lie laatu sitten muiden osalta? Pasolinit ovat ilmeisesti varsin laadukkaita, mutta onko kukaan tutustunut Q-Line julkaisuihin enemmänkin?

La Battaglia di Algeri on ainakin ihan laadukas julkaisu.
Lazer 4.1.2006 16:45
G.P.O. ( 4.1.2006 08:56)
Itsekin kiinnitin huomiota tyylikkääseen pakettiin, mutta onneksi en sitten ostanut jos laatu on kerran anuksesta. Futuren Q-Line-julkaisut ovat muutenkin aika tyylikkäitä, miten lie laatu sitten muiden osalta? Pasolinit ovat ilmeisesti varsin laadukkaita, mutta onko kukaan tutustunut Q-Line julkaisuihin enemmänkin?

Laskin sivuilta, että ainakin 9 Q-lineä olen katsonut. Ei mulla niistä ainakaan muistu mieleen ihmeempää valitusta. En kyllä mikään hirveä hifisti ole.
sorsimus 4.1.2006 18:46
Jumbu ( 4.1.2006 18:25)

Jaa? Minä olen taas saanut sellaista infoa, että lätyllä olis ainoastaan italiankielinen ääni eikä originaalia ranska- raitaa ollenkaan?

Leffahan on italialainen toki, mutta kuvattu Algeriassa ranskalaisilla/ paikallisilla näyttelijöillä, eli ei siis ole ihme, jos Future on haksahtanut harhaluuloon italia-raidan orkkiudesta...
Lazer 4.1.2006 18:50
sorsimus ( 4.1.2006 18:47)
Jaa? Minä olen taas saanut sellaista infoa, että lätyllä olis ainoastaan italiankielinen ääni eikä originaalia ranska- raitaa ollenkaan?

Näin se tais olla juu.
Jumbu 4.1.2006 18:53
sorsimus ( 4.1.2006 18:47)
Jumbu ( 4.1.2006 18:25)

Leffahan on italialainen toki, mutta kuvattu Algeriassa ranskalaisilla/ paikallisilla näyttelijöillä, eli ei siis ole ihme, jos Future on haksahtanut harhaluuloon italia-raidan orkkiudesta...

Jaa, näköjään haksahdin minäkin. blush.gif

Edit: Kuvanlaatu oli sentään hyvä.
Antti Näyhä 5.1.2006 16:55
Spaddu ( 19.11.2005 16:05)
NYT-liite FF:n tuoreesta Inhosta:

Dvd-kuvan mittasuhteet sen sijaan ovat vinksallaan. Tavallisessa televisiossa kuvan ylälaidasta leikkautuu siivu pois. Kuvasuhde on noin 2.10:1, vaikka sen kuuluisi olla 1.85:1.

Laajakuvatelevisiossa Inhon kuvaa ei useista yrityksistä huolimatta saatu kohdalleen. Kuva on pystysuunnassa venynyt.

Ei kellään ois heittää tuosta vaikka kuvakaappausta? Sen verran lahjakkaalta vedolta kuulostaa jos pitää paikkansa. Takakannessa luki 1,78:1 kun vuokraamossa vilkaisin.

Mulla on tuo Anchor Bayn levy, kuva on siinä n. 1,85:1 (eikä mitään 2,20:1 niinkuin Beaverissa lukee) ja näyttää aavistuksen verran liian tiukalta, kuten joskus muinoin täällä kommentoinkin. Kyllä se silti nuo P&S-versiot pesee. Japsilevyssä on ilmeisesti paremmalta näyttävä 1,66:1-rajaus, mutta kelläpä porvarilla sikäläisiin kiekkoihin nyt ois varaa...
Antti Tohka 5.1.2006 16:57
Antti Näyhä ( 5.1.2006 16:56)
Spaddu ( 19.11.2005 16:05)
NYT-liite FF:n tuoreesta Inhosta:

Dvd-kuvan mittasuhteet sen sijaan ovat vinksallaan. Tavallisessa televisiossa kuvan ylälaidasta leikkautuu siivu pois. Kuvasuhde on noin 2.10:1, vaikka sen kuuluisi olla 1.85:1.

Laajakuvatelevisiossa Inhon kuvaa ei useista yrityksistä huolimatta saatu kohdalleen. Kuva on pystysuunnassa venynyt.

Ei kellään ois heittää tuosta vaikka kuvakaappausta? Sen verran lahjakkaalta vedolta kuulostaa jos pitää paikkansa. Takakannessa luki 1,78:1 kun vuokraamossa vilkaisin.

Mulla on tuo Anchor Bayn levy, kuva on siinä n. 1,85:1 (eikä mitään 2,20:1 niinkuin Beaverissa lukee) ja näyttää aavistuksen verran liian tiukalta, kuten joskus muinoin täällä kommentoinkin. Kyllä se silti nuo P&S-versiot pesee. Japsilevyssä on ilmeisesti paremmalta näyttävä 1,66:1-rajaus, mutta kelläpä porvarilla sikäläisiin kiekkoihin nyt ois varaa...

1. eihän mAchbethiä oli Suomessa DVD:llä?

2. Onko se järkevintä tilata Playn alesta?
Griffin 5.1.2006 17:12
Antti Tohka ( 5.1.2006 16:58)
1. eihän mAchbethiä oli Suomessa DVD:llä?

Ei ole hetkeen näkynyt kaupoissa, mutta olen törmännyt samanlaisella kannella varustettuun mitä tuossa Playn kauppaamassa versiossa on. Discshop.fi:ssä myynnissä olevan (kallis) kansi juoruaisi sen olevan jotain Egmontin julkaisuja.
Spaddu 13.1.2006 13:30

Playn versiossa on suomitekstit. Niitä tarvitsee tässä elokuvassa...

Humphrey Bogart 26.1.2006 12:02

Kävipä muuten eilen kirjastossa Future Filmin edustaja esittelemässä tarjontaa ja tapani mukaan aina tuppaudun mukaan ehdottelemaan hankintoja. Huomautin samalla FF:n tyypille tästä Polanskin Inhosta, että eikös siinä ole kuvasuhteet ihan rempallaan. Että olisi syytä saada parempilaatuinen julkaisu. No, ei se siihen mitään tuntunut osaavan sanovan, alkoi vain esitellä Cul-de-sacia ja Veitseä vedessa, että näissä on tällainen kuvasuhde jne. Näytteli vaan niitä takakansia, että tässä on näin ja näin. Ei vissiin oikein ymmärtänyt kritiikkiä. Ei siinä mitään, muuten ihan mukava kaveri ja aika hassu, ihan tosissaan esitteli edellisellä kerralla näitä tanskalaisia seksikomedioita, että jos tällaisia vaikka kirjastoon.

Martin 26.1.2006 17:58

Ei kuulu kyllä ollenkaan tähän ketjuun, mutta laitetaan kun en jaksa uuttakaan perustaa.

Oho!