11.9.2005 21:10
Onpa dokkari näkemättä. Kertokaa nyt helvatassa mikä tässä on homman nimi ja saako tätä mistään.
Kauhun kummisedät
Onpa dokkari näkemättä. Kertokaa nyt helvatassa mikä tässä on homman nimi ja saako tätä mistään.
Lauri Lehtonen varmaan kertoo.
Kyseessä on meikän Teemalle pusaama halpisohjelma 70-luvun kauhusarjakuvista, videolain synnystä ym. suomalaiseen kauhuharrastukseen liittyvästä.
Koska tuo tuli teemalta?
Teema pitäisi masinoida näyttämään kokonaisuudessaan 80-luvun kovimpia kauhunvastaisia Ajankohtaisia Kakkosia etc., joista Jounin showssa on mukana vain jäävuoren huippuja.
Jakel (11.9.2005 21:57)Koska tuo tuli teemalta?
Kannattaa oikeasti pistää Teemalle palautepostia ihan kaikesta..
Olen monasti yrittänyt ottaa Kauhun Kummisedistä Laurilta mallia, miten hörpätään kaljaa pullosta puolihuolimattoman rennosti.
Jouni Hokkanen (12.9.2005 17:37)en tiedä muista kanavista, mutta tiedän, että ainakin tuolla ne seuraa todella tarkkaan palautteita.
Jakel (12.9.2005 21:11)Jouni Hokkanen (12.9.2005 17:37)en tiedä muista kanavista, mutta tiedän, että ainakin tuolla ne seuraa todella tarkkaan palautteita.
No, tämä oli hyvä tietää. Itse kun olen vain olettanut jostain syystä, että Yleä ei paljoa kiinnosta palautteet. Täytyykin tehdä parannus välittömästi.
Janne Timonen (12.9.2005 20:58)Olen monasti yrittänyt ottaa Kauhun Kummisedistä Laurilta mallia, miten hörpätään kaljaa pullosta puolihuolimattoman rennosti.
Bitnik (12.9.2005 23:01)Janne Timonen (12.9.2005 20:58)Olen monasti yrittänyt ottaa Kauhun Kummisedistä Laurilta mallia, miten hörpätään kaljaa pullosta puolihuolimattoman rennosti.
Sama, Laurin tekniikalle![]()
Mulla on toi nauhalla, eipä siitä paljon aikaakaan ole kun katsoin toisen kerran.
Lauri Lehtinen (13.9.2005 08:56)Edellisessä viestissä heittämäni idea Ylen parhaiden anti-video-asiaohjelmien uusimisesta johtaisi varmaan käytännössä siihen, että puolet katsojista ottavat kaiken helvetin tosissaan ja poliitikot ryhtyvät toimiin vanhan kunnon videosensuurin palauttamiseksi.
Lauri Lehtinen (11.9.2005 21:13)Teema pitäisi masinoida näyttämään kokonaisuudessaan 80-luvun kovimpia kauhunvastaisia Ajankohtaisia Kakkosia etc., joista Jounin showssa on mukana vain jäävuoren huippuja.
Kai tämä olisi nyt pakko nähdä jo senkin takia että oppisi juomaan kaljaa korrektisti.