Cat 3

willberg 5.9.2005 16:03

Liityn myös Ebola Syndromen ylistykseen, parhaan A-luokan törkyä. Cat3-kiinnostus herää aina silloin tällöin mutta hyytyy saman tien kun huomaan ostaneeni tylsää paskaa tyyliin Dr. Lamb tai Peeping Tom.

Jarno Miettinen 5.9.2005 16:05

Just tuli postissa Dr. Lamb...





Ebola on tosiaankin varsin mainio.
THaavisto 5.9.2005 16:52
Antti Tohka (5.9.2005 14:55)
Netsua ei muuten sitten kannata uskoa. SB:ltä en ole nähnyt kuin Human Laternin, joka oli ihan skeida.



Tohkaa ei muuten sitten kannata uskoa. Itse olen 100% samaa mieltä netzachin kanssa, kohellushuumori pois goresta & eksploitaatiosta. Human Lanterns on aivan helvetin hyvä ja hauska,****½



edit: tarkennetaan vielä sen verran, että Human Lanterns ei ole erityisen Cat III, Celestialin dvd-julkaisukin on leikattu IIB-versioksi. Ei siis erityisen julmaa väkivaltaa, ainoastaan huvittava kalkkuna.
Ehetyz 5.9.2005 18:41

Omat kokemukset ovat rajoittuneet lähinnä Untold storyyn, joka jäi kyllä mainettaan laimeammaksi kokemukseksi. Ebola syndrome vaikuttaa kiinnostavalta, ovatko sen DVD-julkaisut pahastikin leikattuja?

netzach 5.9.2005 19:23
Ehetyz (5.9.2005 17:42)
Omat kokemukset ovat rajoittuneet lähinnä Untold storyyn, joka jäi kyllä mainettaan laimeammaksi kokemukseksi. Ebola syndrome vaikuttaa kiinnostavalta, ovatko sen DVD-julkaisut pahastikin leikattuja?





Alun tappelukohtauksesta on selvästi napattu pätkä pois. Ja ES on tasan yhtä laimea kuin US maineeseensa verrattuna. Tuhlaa rahasi ennemmin johonkin saksalaiseen kumipornoon.
JaJa 5.9.2005 19:52
netzach (5.9.2005 18:24)
Ehetyz (5.9.2005 17:42)
Omat kokemukset ovat rajoittuneet lähinnä Untold storyyn, joka jäi kyllä mainettaan laimeammaksi kokemukseksi. Ebola syndrome vaikuttaa kiinnostavalta, ovatko sen DVD-julkaisut pahastikin leikattuja?





Alun tappelukohtauksesta on selvästi napattu pätkä pois. Ja ES on tasan yhtä laimea kuin US maineeseensa verrattuna. Tuhlaa rahasi ennemmin johonkin saksalaiseen kumipornoon.





Eikö se HK-versio ole leikkaamaton? Dvdcomparen mukaan on.
Matti Erholtz 5.9.2005 22:50
THaavisto (5.9.2005 16:53)
tarkennetaan vielä sen verran, että Human Lanterns ei ole erityisen Cat III, Celestialin dvd-julkaisukin on leikattu IIB-versioksi.




Kuulemma brittijulkaisussa olisi enemmän gorea kuin Hk-versiossa, mutta jenkeistä olisi tulossa vielä sitäkin pidempi versio.
Ehetyz 6.9.2005 11:16
netzach (5.9.2005 18:24)
Ehetyz (5.9.2005 17:42)
Omat kokemukset ovat rajoittuneet lähinnä Untold storyyn, joka jäi kyllä mainettaan laimeammaksi kokemukseksi. Ebola syndrome vaikuttaa kiinnostavalta, ovatko sen DVD-julkaisut pahastikin leikattuja?





Alun tappelukohtauksesta on selvästi napattu pätkä pois. Ja ES on tasan yhtä laimea kuin US maineeseensa verrattuna. Tuhlaa rahasi ennemmin johonkin saksalaiseen kumipornoon.





En pidä saksalaisesta kumipornosta? Ehkä tuhlaan rahani ennemmin Seagaliin.

Edit: Ebola syndromen maineesta en tiedä mitään, kiinnostuin siitä Untold storyn DVD:llä olleen trailerin perusteella.
k-mikko 17.7.2006 13:22

Eloa tähän. Eilen tuli katsottua Ebola Syndrome. Tämähän oli mahtava. Jos Anthony Wong olisi vielä korvattu suosikkisikailijallani William (Ka Kui) Holla, niin avot! Sikailuhuumoria ja yllättävänkin hyvää gorea. Ihan kärkielokuva, vaikka toki elokuva hivenen laahasikin jossain vaiheessa ja kaikki ideat eivät ehkä olleet omaperäisimpiä. Cat3Top3-sija irtosi saman tien. Jos tällaista katsoisi oikeilla tekstityksillä eikä juuri ja juuri ala-asteen läpäisseen kiinalaisen kääntämänä, voisi näistä saada vähemmän hupia.