On aika rasvata takatukat sillä SubTV:llä alkaa pyörimään Katuhaukka ja MacGyver!
Katuhaukka tuli kyllä jo kello 12.30, mutta MacGyver alkaa sitten 18.30 valtakunnan aikaa.
On aika rasvata takatukat sillä SubTV:llä alkaa pyörimään Katuhaukka ja MacGyver!
theremin (3.9.2005 13:18)On aika rasvata takatukat sillä SubTV:llä alkaa pyörimään Katuhaukka ja MacGyver!
Katuhaukka tuli kyllä jo kello 12.30, mutta MacGyver alkaa sitten 18.30 valtakunnan aikaa.
Katuhaukan paluuta olen odottanut kauan ja hartaasti.
Vaikka tämä onkin erittäin vanha, niin muistin virkistykseksi, koska MacGyver tulee melkoisen sopivaan aikaan Lauantai-illassa.
theremin (3.9.2005 13:18)On aika rasvata takatukat sillä SubTV:llä alkaa pyörimään Katuhaukka ja MacGyver!
Niinpäs huomasin ton lukiessani ohjelmatietoja. Olisi tullut muuten jo suru puseroon.
Zzz (3.9.2005 19:27)Itse asiassa Katuhaukka tulee sunnuntaisin 12.30 heti MacGyver uusinnan (11.40) jälkeen.
Zzz (4.9.2005 11:12)Zzz (3.9.2005 19:27)Itse asiassa Katuhaukka tulee sunnuntaisin 12.30 heti MacGyver uusinnan (11.40) jälkeen.
Oho, sunnuntainen Ihmemies ei olekaan uusinta lauantailta.
Johan tätä olikin jo odotettu koko alkusyksy. Kyllä nykyään on tehty krapulaisista aamuistakin juhlaa.
Katuhaukan huumori ja vitsit olivat sieltä jostain, huhhuh. Ja turboboost(eikun mikä se on, hyperthrust?) näyttää ihan vitun siistiltä, heh.
Zzz (3.9.2005 19:27)theremin (3.9.2005 13:18)On aika rasvata takatukat sillä SubTV:llä alkaa pyörimään Katuhaukka ja MacGyver!
Itse asiassa Katuhaukka tulee sunnuntaisin 12.30 heti MacGyver uusinnan (11.40) jälkeen.
Diggailin kovasti Street Hawkista. Mulla oli skidinä sellanen Katuhaukka-moottoripyöräkin... Muistan vieläkin kuinka paljon harmitti kun se hajosi.
On varmaankin asiallista ilmoittaa tässä ketjussa, että tänä iltana alkaa
V MTV 3:lla klo 23.25.Juurihan tuo näytettiin, tuliko vielä kahdelle kertaa.
Samaan syssyyn on kai hyvä ilmoittaa, että se aito ja alkuperäinen Starsky & Hutch alkaa ensi viikon keskiviikkona nelosella 14.45. Ja ensi viikon torstaina jälleen Charlien enkelit, toisen tuotantokauden jaksoin. Myös nelosella.