Mikä biisi vituttaa just nyt?

Humphrey Bogart 29.10.2005 16:41

Ärsyttää Franz Ferdinandin kappale Do You Want To? Jää soimaan aina päähän. Kaiken lisäksi vielä inhoan tuollaisia poppibändejä, FF:ssakin on taas niin luusereiden näköistä porukka ettei uskoisikaan.

Murasami 5.11.2005 00:06
Humphrey Bogart ( 29.10.2005 16:42)
Ärsyttää Franz Ferdinandin kappale Do You Want To? Jää soimaan aina päähän. Kaiken lisäksi vielä inhoan tuollaisia poppibändejä, FF:ssakin on taas niin luusereiden näköistä porukka ettei uskoisikaan.

On kyllä kauheaa kuraa. Varsinkin tuo musiikkivideo missä se perkeleen nököhammas laulaa "I´am gonna make somebody love me" I dont think so.. ninja.gif
mikkoz 6.11.2005 17:20

Virtuoso – En sanonut niin

Ei vittu, voin pahoin.
Spaddu 6.11.2005 19:31
Masterbrain ( 28.10.2005 23:53)
Madonnan uusin, Hung Up. Harvinaisen ärsyttävä kappale.

Hammastyttavaa, ettei edes Madonna pyty tekemaan biisia lainaamatta joltain toiselta, tassa tapauksessa Abbalta. Hyvin hyvin vittumainen biisi.

Humphrey Bogart ( 29.10.2005 17:42)

Mita helvettia? FFn hitti on parasta talla hetkella top-listoilla pyorivaa poppia. Biisi on yksinkertainen ja sanat eivat ole monipuoliset, enta sitten? Voi vittu, pitaisko niiden nayttaa joltain Jimi Paakallon orkesterilta. Musiikki ratkaisee.
Lazer 6.11.2005 22:24
Spaddu ( 6.11.2005 19:32)
Hammastyttavaa, ettei edes Madonna pyty tekemaan biisia lainaamatta joltain toiselta, tassa tapauksessa Abbalta. Hyvin hyvin vittumainen biisi.

No mun käsittääkseni Madonna koskaan ole pahemmin biisejä tehnyt.
Humphrey Bogart 7.11.2005 12:28
Spaddu ( 6.11.2005 21:32)

Mita helvettia? FFn hitti on parasta talla hetkella top-listoilla pyorivaa poppia. Biisi on yksinkertainen ja sanat eivat ole monipuoliset, enta sitten? Voi vittu, pitaisko niiden nayttaa joltain Jimi Paakallon orkesterilta. Musiikki ratkaisee.

Ärsyttääkin se, että olen jopa alkanut pitämään biisistä.
Young Hova 7.11.2005 15:19
Lazer ( 7.11.2005 00:25)
Spaddu ( 6.11.2005 19:32)

No mun käsittääkseni Madonna koskaan ole pahemmin biisejä tehnyt.

Itse asiassa on – mm Everybody on kreditoitu kokonaan Madonnan tekemäksi.
Antti Tohka 7.11.2005 15:19
Humphrey Bogart ( 7.11.2005 12:29)

wacko.gif
Humphrey Bogart 7.11.2005 18:05
Antti Tohka ( 7.11.2005 17:20)
Humphrey Bogart ( 7.11.2005 12:29)

wacko.gif

Mitä ilmeilet?
MiR 11.11.2005 20:32

Rammsteinin Stirb Nicht Vor Mir (Dont't Die Before Me) – siis mitä helvettiä? Paska slovarinyyhkyily jonkun Texasin laulajattaren kanssa. Eikä ole muussakaan levyssä paljon kehumista...

Humphrey Bogart 11.11.2005 21:05

Limp Bizkit on onnistunut menemään vielä huonommaksi jos vain mahdollista. Limp Bizkitin uusi "hitti" on yhdistelmä Mötiköiden Home Sweet Homea ja oliko-se-nyt-Verven Bittersweet Symphonya. Voi jeesus, kun kuulostaa laimealta. Limp Bizkit on bändi, jota kyllä olen muutenkin vihannut alusta asti. Fred Durst on musiikkimaailman naurettavimpia sällejä ja huonoimpia laulajia ja Wes Borland tulee typeryydessä kyllä hyvin perässä naurettavine maskeineen. Hui, vähän on kova jätkä.

Amadeus 11.11.2005 23:58
MiR ( 11.11.2005 20:33)
Rammsteinin Stirb Nicht Vor Mir (Dont't Die Before Me) – siis mitä helvettiä? Paska slovarinyyhkyily jonkun Texasin laulajattaren kanssa. Eikä ole muussakaan levyssä paljon kehumista...

Ihan kelvollinen kappale eikä itse levyssäkään ole suurempaa valittamista, vaikkei se mitään ihmeellistä tarjoakaan. Parhaat biisit osuvat numeroihin 4-6 eli Spring, Wo Bist Du ja MiR:in mainitsema kappale Stirb Nicht jne.
netzach 12.11.2005 00:28
Amadeus ( 11.11.2005 23:59)
MiR ( 11.11.2005 20:33)

Ihan kelvollinen kappale eikä itse levyssäkään ole suurempaa valittamista, vaikkei se mitään ihmeellistä tarjoakaan. Parhaat biisit osuvat numeroihin 4-6 eli Spring, Wo Bist Du ja MiR:in mainitsema kappale Stirb Nicht jne.

Johan se oli pitkään tiedossa että jämäbiisejä tulossa Rosenrotille ja niinhän totuus menikis. Ei kyllä millän toimi tuo uusi levy. Toisin kuin Reise reise, joka toimii edelleen jopa minunlaiselleni kyynikolle ja kovaa. Kiva oli soitella Amerika-biisiä Teksasissa ja huudattaa auton ikkunoista.
chachi 12.11.2005 04:13

Vastataan nyt toistamiseen, että Martti Vainaan "Pelimies". Saatana. Kill the DJ! Joku raja sentään tuollakin; laskin ohimennen kuulleeni sen tänään jotain kuutisen kertaa.

k-mikko 12.11.2005 10:50
Humphrey Bogart ( 11.11.2005 21:06)
Limp Bizkit on onnistunut menemään vielä huonommaksi jos vain mahdollista. Limp Bizkitin uusi "hitti" on yhdistelmä Mötiköiden Home Sweet Homea ja oliko-se-nyt-Verven Bittersweet Symphonya. Voi jeesus, kun kuulostaa laimealta. Limp Bizkit on bändi, jota kyllä olen muutenkin vihannut alusta asti. Fred Durst on musiikkimaailman naurettavimpia sällejä ja huonoimpia laulajia ja Wes Borland tulee typeryydessä kyllä hyvin perässä naurettavine maskeineen. Hui, vähän on kova jätkä.

Aamuisin vituttaa tänkin foorumin en tykkää halosesta vaan haluan toisen paskan ‑meininki, joten totean että Significant Other oli hyvä levy mikä on aika vitun hyvin bändiltä, jonka laulaja on Fred Durst. Break stuff.