5.8.2005 09:18
Onko joku nähnyt tätä
R-Point ?Näyttänee olevan jo DVD-julkaisukin aasiassa ulkona, mutta tuota on viime aikoina mainostettu taivaskanavilla, joten lieneekö tulossa myös elokuviin.
Onko joku nähnyt tätä
R-Point ?Jakel (5.8.2005 08:19)Onko joku nähnyt tätä R-Point ?
Näyttänee olevan jo DVD-julkaisukin aasiassa ulkona, mutta tuota on viime aikoina mainostettu taivaskanavilla, joten lieneekö tulossa myös elokuviin.